|

فرهاد مجیدی از سرمربی گری استقلال استعفا داد؟

تمرین دیروز تیم استقلال در شرایطی برگزار شد که فرهاد مجیدی برای دومین روز متوالی در تمرینات این تیم غایب بود تا شایعات استعفای او جدی شود.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی استقلال دو روز است که در تمرینات این تیم شرکت نمی کند. فرهاد مجیدی دیروز هم مثل دو روز گذشته در تمرین تیمش حاضر نشد تا دستیاران او استقلال را تمرین دهند. البته دلیل غیبت مجیدی در تمرینات مشخص نیست اما با توجه به نارضایتی او از شرایط موجود در استقلال، بعید نیست غیبت مجیدی در تمرینات به دلیل اعتراض به شرایط موجود استقلال باشد. باید دید در نهایت او به تمرین استقلال بازمی گردد یا اتفاق دیگری می افتد.

دلیل غیبت فرهاد مجیدی بر سر تمرین استقلال

خبری در تعدادی از رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه فرهاد مجیدی دو روزی است در تمرینات تیمش حاضر نمی شود. در این خبر ادعا شده بود که دستیاران فرهاد مسئولیت برگزاری تمرینات را برعهده گرفته اند و مجیدی با توجه به نارضایتی از شرایط موجود، در تمرینات حضور پیدا نکرده است.

سایت رسمی استقلال نسبت به این خبرها واکنش نشان داد و در بیانیه ای نوشت: امروز در برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر غیبت فرهاد مجیدی در تمرین روز چهارشنبه منتشر شد که منجر به بروز برخی شایعات گشت.

تمرین امروز آبی‌پوشان تنها برای چند بازیکن با نظر کادرفنی گذاشته شده بود و سرمربی محترم تیم فوتبال استقلال جهت انجام پاره‌ای از امور شخصی در این تمرین غایب بود و دستیاران ایشان بر اساس برنامه تنظیم شده، کارهای محوله را انجام دادند.

بدین ترتیب خبر غیبت مجیدی به دلیل نارضایتی از وضعیت تیمش توسط سایت رسمی استقلال تکذیب شد تا مشخص شود فرهاد به زودی راهی تمرینات تیمش می شود و مجددا مسئولیت آن را برعهده خواهد گرفت.

منبع: پارس فوتبال دات کام

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها