|

درخواست ۱۴ میلیارد تومانی دروازه‌بان استقلال از پرسپولیس

شنیدیم رشید مظاهری دروازه بان کنونی استقلال قبل از حامد لک با پرسپولیس مذاکره کرده بود اما به توافق نرسید

لینک کوتاه کپی شد

در نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته علی رغبتی عضو سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و افشین پیروانی مسئولیت نقل و انتقالات پرسپولیس را عهده دار شده و ۷ خرید مناسب انجام دادند.

یکی از این خریدهای خوب پرسپولیس در تابستان گذشته به گواه کارشناسان حامد لک بود. دروازه بانی که از دوران نوجوانی و جوانی عاشق پرسپولیس و علی کریمی بوده و هرگز هم ابایی از افشا کردن این موضوع قبل از پیوستن به تیم محبوبش نداشت.

دیکی از دست اندرکاران سابق باشگاه پرسپولیس خاطره جالبی از نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تعریف کرد.

او گفت: پس از جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس باشگاه دنبال جذب یک گلر مطرح و کم اشتباه بود تا جانشین دروازه بان شماره یک تیم ملی کرده و با بوژیدار رادوشوویچ رقابت کند. یکی از این گزینه ها رشید مظاهری بود، گلری که سابقه کارکردن زیر نظر یحیی گل محمدی و داوود فنایی را در ذوب آهن اصفهان داشت. او با زحمات این دو مربی توانسته بود ملی پوش شود و سابقه همکاری خوبی با یکدیگر داشتند. بنابراین اولین نفر رشید مظاهری با رغبتی و پیروانی سر میز مذاکره نشست درحالی که شنیده می شد تراکتور تبریز از او شکایت کرده و معلوم نیست بتواند بدون مشکل به تیم جدیدی برود. با این وجود قرار و مدارها با رشید مظاهری بسته شد اما این دروازه بان مطرح رقمی از باشگاه پرسپولیس درخواست کرد که درتوان این باشگاه نبود.

این منبع آگاه اضافه کرد: رشید مظاهری برای لیگ بیستم درخواست ۶ میلیارد تومانی داشت و برای لیگ بیست و یکم هم ۸ میلیارد تومان می خواست. به عبارت بهتر پرسپولیس باید درمجموع دو سال ۱۴ میلیارد تومان به رشید مظاهری پرداخت می کرد درحالی که معلوم نبود پرونده شکایت باشگاه تراکتور از او به کجا کشیده می شود. بدین روی علی رغبتی و افشین پیروانی محترمانه عذر رشید مظاهری را خواسته و عنوان کردند چنین پولی نمی توانند به او آن هم به عنوان یک تازه وارد بدهند که جلسه هم با خداحافظی این دروازه بان به پایان رسید.

وی ادامه داد: جالب آن که نیم ساعت بعد از خروج رشید مظاهری از جمع، حامد لک نزد علی رغبتی و افشین پیروانی رفت. وقتی صحبت از درخواست مالی شد این دروازه بان گفت که برای او پول مهم نیست و از بچگی آرزویش پوشیدن پیراهن پرسپولیس بوده است. برهمین اساس حامد لک بدون چانه زنی زیر قرارداد دو ساله ای را امضاء کرد که ارزش مالی سال اول آن یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است و در سال دوم ۳۰۰ میلیون تومان به آن افزوده خواهد شد. قراردادی که حامد لک را یکی از ارزان ترین بازیکنان اصلی در تیم پرسپولیس کرده است!"

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها