|

انتقاد بازیکن استقلال از کنعانی‌زادگان

مهدی‌پور بعد از پیروزی تیمش برابر گل‌گهر اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی داریم ولی خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از خبر ورزشی، او درباره اینکه مجیدی از حساب شخصی‌اش به بازیکنان برای این برد پاداش ۲۰ میلیونی در نظر گرفته است هم بیان کرد: آقای مجیدی برای بازی قبلی ۱۰ میلیون پاداش از جیب خودش داد. این بازی هم ۲۰ میلیون پاداش داد. فقط می‌توانیم بگوییم دمش گرم. همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا محبت‌های او را جبران کنیم. 

مهدی‌پور درباره اینکه کنعانی‌زادگان گفته است استقلالی‌ها بیشتر از پرسپولیسی‌ها دریافتی داشته‌اند هم گفت: این چیز خوبی نیست که آن‌ها درباره تیم ما و ما درباره آن‌ها صحبت کنیم. به نظرم کنعانی‌زادگان تمرکزش را روی تیم خودش بگذارد. مشکلات ما مشخص است. بازی قبلی گفتیم مشکلات مالی داریم ولی چیزی که لازم است داشتن امکانات اولیه است. رختکن خوب، زمین تمرینی خوب و باشگاه بدنسازی خوب داشته باشیم. چیزهای اولیه‌ای را که یک تیم باید داشته باشد نداریم. مقدرای تنها هم هستیم. سرمربی تیم برای اینکه به تیم روحیه بدهد از جیب خودش به بازیکنان پاداش می‌دهد.

هافبک استقلال درباره نقش هیات‌مدیره هم توضیح داد: بقیه بچه‌ها را نمی‌دانم ولی من اصلا نمی‌دانم چه خبر است. هیات‌مدیره و مدیرعامل ما کجا هستند و چه کار می‌کنند؟ ما این عزیزان را اصلا نمی‌بینیم و کنار ما نیستند. بازیکنان و کادرفنی تنها هستند.

او درباره وضعیت فنی خودش هم اظهار کرد: هر بازی تلاش می‌کنم تا به تیمم کمک کنم. هر بازیکنی که گل بزند نتیجه تلاش کل تیم است. گلی که زدم روی یک کار تیمی خوب به ثمر رسید.

مهدی‌پور درباره هواداران تیمش هم گفت: هواداران واقعیت را می‌بینند. تلاش بازیکنان و کادر فنی را می‌بینند. با همه مشکلاتی که داریم همه بازیکنان دارند زحمت می‌کشند. هواداران هم این چیزها را می‌بینند و به نظرم همیشه کنارمان هستند.

آرش رضاوند نیز درباره اظهارات محمد حسن کنعانی زادگان مبنی بر اینکه «بازیکنان استقلال چند برابر ما می گیرند، نوش جان شان اما تظاهر نکنند» توضیح داد: کاری به کنعانی‌زادگان ندارم و کار خودمان را می کنیم اما آنچه مشخص است همه می دانند و آن را می‌بینند. امیدوارم شرایط درست شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها