|

خرید گران قیمت یوونتوس، نیامده می رود!

یوونتوس آرتور ملو را در فهرست فروش گذاشته و مشکلی با انتقال قرضی او هم ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، آرتور ملو تابستان گذشته از بارسا با رقم 72 +10 میلیون یورو راهی یوونتوس شد. یوونتوس هم در عوض میرالم پیانیچ را به باشگاه کاتالان واگذار کرد. جدایی ملو از بارسا در نهایت با حرف و حدیث هایی همراه بود.

او در حالی به یووه پیوست که هنوز فصل به اتمام نرسیده بود ولی پس از رسمی شدن انتقال، او از فهرست بارسا کنار گذاشته شد و کیکه ستین دیگر به وی میدان نداد تا آرتور هم برای بازی های لیگ قهرمانان حاضر به تمرین با بارسا نشود. او سرانجام از سوی باشگاه کاتالان جریمه مالی شد.

فصل به بدترین شکل ممکن برای آرتور گذشت و هرچند او با یووه فاتح جام حذفی شد ولی نتوانست مطابق انتظار در ترکیب تیمش به میدان برود و اغلب نیمکت نشین بود.

در ایتالیا ادعا شده است که آرتور پس از یک سال از یوونتوس خواهد رفت و این خرید گران قیمت، در واقع چیزی جز شکست برای بیانکونری و خود بازیکن نبود.

اسپورت مدیاست در این راطه نوشته است که یووه روی آرتور 50 میلیون یورو قیمت گذاشته ولی هیچ باشگاهی حاضر نیست چنین رقمی را برای این بازیکن هزینه کند. به همین دلیل یوونتوس مشکلی با انتقال قرضی آرتور نیز ندارد.

طبق همین گزارش، لاتزیو که اخیرا مائوریتزیو ساری را به عنوان سرمربی در اختیار گرفته، نسبت به جذب قرضی آرتور علاقه نشان داده است. یووه همچنین پیشنهاد معاوضه آرتور با میلینکوویچ ساویچ را مطرح کرده که با پاسخ رد لاتزیو روبرو شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها