|

ولخرجی عجیب؛ پاداش ۶ برابری فرهاد مجیدی به جای باشگاه!

فرهاد مجیدی بعد از برد گل گهر سیرجان به بازیکنانش نفری ۲۰ میلیون تومان پاداش داد که در مجموع عددی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

برد برابر امیر قلعه نویی به عنوان پر افتخارترین سرمربی لیگ برتر ارزشمند است اما اختلاف نظرهای او و مجیدی از گذشته باعث شد این بازی برای فرهاد اهمیت بیشتری داشته باشد.

اهمیت این بازی به قدری برای فرهاد زیاد بود که قبل از بازی قول پاداش ۲۰ میلیون تومانی به بازیکنانش داد. حالا این رقم را در تعداد بازیکنان ضرب کنید. قرار گرفتن ۲۰ نفر در لیست استقلال یعنی فرهاد حدود ۴۰۰ میلیون تومان پاداش داده و حتی اگر به ذخیره ها نصف بازیکنان اصلی پرداخت کرده باشد این رقم از ۳۰۰ میلیون تومان عبور می‌کند. تازه بازیکنانی مثل وریا غفوری هم که مصدوم بودند شاید از مجیدی پاداش بگیرند و این رقم بالاتر هم برود.

مجیدی در حالی این رقم را در نظر گرفته که مدیران باشگاه برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فقط ۵۰۰ میلیون تومان به کل اعضای تیم از جمله کادر فنی و تدارکات پرداخت کردند. ولخرجی مجیدی در حد پاداش صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود و ارزش این برد را برای او با پرداخت این پاداش می‌شود بهتر درک کرد.

البته سه برد متوالی آبی‌ها هم بی دلیل نبود و باعث شد فرهاد سر کیسه را شل‌تر کند و رقم بیشتری از حالت معمول برای پاداش در نظر بگیرد.

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی