|

تارتار: مساوی مقابل نفت مسجد سلیمان برای ما باخت بود

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مساوی مقابل نفت مسجد سلیمان در اصل برای ما باخت بود زیرا نتوانستیم بالا بیاییم.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی تارتار پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال پیکان مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ واقعا‌ً بازی عجیبی بود. از ابتدا مسلط بودیم و به جز 10 دقیقه ابتدایی که تیم حریف دوندگی زیادی داشت، این دیدار یک طرفه‌ بود. به بچه‌ها گفته بودیم روی ضربات ایستگاهی خیلی مراقب باشند زیرا تیم حریف‌ یکی از تاکتیک‌هایش همین ضربات بود و از  این راه گل‌های زیادی به ثمر رسانده اما غفلت کردند و قطعاً با بچه‌هایی که در انجام شرح وظایف کوتاهی کردند برخورد می‌کنیم.

وی افزود: واقعاً حیف بود اگر این بازی را می‌باختیم زیرا امکان داشت با همین کوتاهی بازنده شده و وارد بحران شویم. خدا را شکر به بازی بازگشتیم. این مساوی در اصل برای ما باخت بود زیرا نتوانستیم بالا بیاییم. 

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: باید از سازمان لیگ گلایه کنم. با توجه به اینکه حکم کمیته انضباطی قطعی نبوده نتیجه دیدار ما با سایپا را سه بر صفر اعلام کردند. چگونه امکان دارد در جدول رده‌بندی بخواهند این حکم را پیاده کنند؟ تیم ما اکنون در رتبه هشتم جدول است اما با توجه به اعمال نتیجه سه بر صفر برای بازی با سایپا سایت سازمان لیگ تیم ما را به رتبه یازدهم آورده و روح و روان‌مان را به هم ریخته‌اند.

تارتار ادامه داد: همه می‌دانند این حکم عادلانه نیست. باید کمیته استیناف آن را بررسی کرده و نتیجه نهایی‌اش را اعلام کند، سپس در جدول این حکم را اعمال کنند نه اینکه ما بدون رای قطعی به رتبه یازدهم جدول بیاورند. جایگاه پیکان هشتم است. انصاف نیست وقتی در زمین بازی توانسته‌ایم سایپا را شکست بدهیم به دلیل حضور بازیکنی که زیری 2 دقیقه در زمین بوده و یکبار لمس توپ داشته نتیجه را سه بر صفر اعلام کنند. در عمر پنجاه ساله‌ام که 35 سال آن در فوتبال هستم چنین حکمی ندیده‌ام و چنین اتفاقی تاکنون نیفتاده است.

وی درباره برای اینکه نمونه‌ای چنین اتفاقی در فوتبال‌مان رخ نداده است، گفت: چرا چنین اتفاقی رخ داده و تیم‌ها از بازیکن غیرمجاز هم استفاده کرده‌اند اما مسابقه سه بر صفر نشده. چگونه چنین نتیجه‌ای ممکن است. قطعاً باید به این موضوع رسیدگی شود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره پیگیری‌های  این باشگاه از طریق کمیته استیناف فدراسیون فوتبال توضیح داد: بخش حقوقی ما پیگیر موضوع است. شاید اصلاً ما هیچکسی را نداریم اما سؤال من از مسئولان کمیته انضباطی این است اگر چنین اتفاقی برای تیم‌های بزرگ مثل تیم‌های پایتخت یعنی پرسپولیس و استقلال، تیم‌های اصفهانی مثل سپاهان، تراکتور و فولاد که همیشه مدعی هستند، می‌افتاد به همین راحتی نتیجه را سه بر صفر می‌کردند.

تارتار درباره ارتباط سه بر صفر اعلام شده نتیجه دیدار سایپا و پیکان با سمت داشتن مسئولان باشگاه حریف در فدراسیون فوتبال عنوان کرد: مدرکی ندارم که بخواهم چیزی را ثابت کنم اما اظهر من‌الشمس است که اتفاقاتی رخ داده است. از هیچکس اسم نمی‌برم اما چگونه ممکن است تا این حد رأی ناعادلانه صادر شود؟ خدا را قسم می‌خورم سر این اتفاق و چنین رأیی کل ایران می‌گویند  از خدا می‌خواهند، سایپا بیفتد. 

وی افزود:‌ دوست ندارم چنین اتفاقی رخ دهد اما به حدی رأی ناعادلانه است که همه می‌گویند از خدا می خواهند تیمی که در زمین حقش را نگرفته بیفتد. به این مسائل کاری نداریم و ان‌شاءالله هر تیمی استحقاقش را دارد، در لیگ برتر بماند و هرکس مستحق سقوط به دسته پایین‌تر است هم بیفتد؛ ولی واقعاً رأیی دادند که همه چنین چیزی را در مورد سایپا می‌گویند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره خشن بودن دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان و شکستگی سر بازیکنش توضیح داد: متأسفانه داور بازی در برخی صحنه‌ها بی‌تجربه عمل کرد، عصبی نبود اما تحت تأثیر سروصداها قرار گرفت. اشتباهاتی داشت شاید در آینده خوب باشد اما در این مسابقه خیلی خوب عمل نکرد. 

تارتار درباره فشردگی مسابقات گفت: چاره‌ای نیست زیرا بحث تیم ملی بوده و با یک تیمی امروز بازی داشتیم که دیدار قبلی‌اش عقب افتاده بود. این برنامه برای پیکان فشرده تر است و کار ما را سخت‌تر می‌کند. هفته بعد با نساجی بازی داریم که 6 روز استرحت کرده اما ما چهار روز استراحت می‌کنیم. باید زمینی به قائمشهر برویم. واقعاً برنامه‌ریزی مقداری ناعادلانه است اما چاره‌ای نبود و باید به خاطر تیم ملی و بازی‌های مقدماتی جام جهانی تمکین کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها