|

ورود سازمان بازرسی کشور به پرونده آریا برتر!

فته می‌شود آریا برتر به جز نه میلیارد و ششصد میلیون هیچ پرداختی دیگری به باشگاه استقلال نداشته.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، سازمان بازرسی کل کشور به پرونده آریا برتر ورود کرده و این پرونده را به دادگاه جرایم اقتصادی ارجاع داده است. در این پرونده این مدیر استقلالی که شرکت آریا برتر منتسب به اوست ،متهم ردیف اول و سایر اعضای هیئت مدیره وقت ،دیگر متهمان پرونده تخلفات مالی این شرکت هستند. ماجرا از این قرار است که در سال ۱۳۹۶ شرکتی از ایرانسل کارگزار باشگاه استقلال میشود و در سال اول قراردادش مبلغ ۴۸ میلیارد تومان و سال بعد مبلغ ۵۲ میلیارد تومان به این باشگاه به صورت بلاعوض پرداخت کرد و طبق قرارداد سال بعد باید با افزایش ۲۰ درصدی رقمی بالغ بر شصت و هفت میلیارد به استقلال پرداخت می‌کرد، اما با دخالت مدیر استقلالی با شرکت وابسته به ایرانسل قطع همکاری و در روندی غیرقانونی،آریا برتر کارگزار باشگاه میشود و چون آریا برتر طی یک سال پرداختی به باشگاه نداشت باشگاه دچار مشکلات مالی بسیاری شد و تراز مالی اش،به رقمی نزدیک به شصت میلیارد تومان زیان انباشته رسید.

از طرفی گفته می‌شود آریا برتر به جز نه میلیارد و ششصد میلیون هیچ پرداختی دیگری به باشگاه استقلال نداشته و همان مبلغ را هم با قرار پرداخت سود روزانه چهل میلیون به صورت قرض به باشگاه پرداخت میکند که با این روند باشگاه را بدهکار میکند.این در حالی است که پس از برکناری سعادتمند از باشگاه، یکی از مدیران استقلال همان مبلع نه میلیارد و ششصد میلیون تومان را هم شخصا از حساب باشگاه برداشت میکند!

علاقمندان به استقلال حتما به خاطر دارند به خاطر مخالفت سعادتمند با قرارداد یک طرفه باشگاه و آریا برتر،خلیلزاده که خطر از دست رفتن سود سرشاری را حس میکرد از وی شکایت و حکم جلب او را گرفته بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها