|

یک مقصد جذاب در انتظار سرخیو راموس

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه بایرن مونیخ به جذب سرخیو‌ راموس علاقه‌مند است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، اخیراً و بعد از عدم توافق سرخیو راموس با رئال مادرید برای تمدید قرارداد این باشگاه خبر از جدایی کاپیتان خود بعد از 16 سال داد؛ اتفاقی که هواداران رئال مادرید را در یک شوک بزرگ فرو برد و حالا گمانه زنی ها در مورد آینده سرخیو‌ راموس قوت گرفته است.

شایعات زیادی در رابطه با مقصد احتمالی اسطوره باشگاه رئال مادرید شنیده می‌شود. با این حال منابع مختلف گزارش داده اند که پاری سن ژرمن محتمل ترین گزینه برای سرخیو راموس خواهد بود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مدافع باتجربه راهی این تیم فرانسوی خواهد شد. حتی اخیراً گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه کاپیتان سابق رئال مادرید در شهر پاریس به دنبال خانه است.

اما اکنون از یک مقصود جذاب و شاید غیر منتظره برای سرخیو راموس نام برده شده است. ESPN مدعی شده که باشگاه بایرن مونیخ به جذب راموس ابراز علاقه نشان داده است. در این گزارش ادعا شده با وجود اینکه بایرن‌مونیخ دایوت اوپامکانو را به خدمت گرفته اما آنها مایل هستند که بعد از جدایی داوید آلابا، بار تجربه را در خط دفاعی خود افزایش دهند و باواریایی ها در این راستا سرخیو راموس را گزینه مناسبی تلقی می کنند. همچنین آاس نیز این خبر را تایید کرده و مدعی شده بایرن به کاپیتان سابق رئال پیشنهاد قرارداد دو ساله ارائه داده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی