|

مطهری: از مدیریت باشگاه پرسپولیس توقع دارم بیشتر قدم بردارند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل‌گهر تیم خیلی خوبی است که سرمربی باتجربه‌ای دارد و در بخش های مختلف تیم قابل قابل احترامی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با گل‌گهر از هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: نتیجه بازی رفت ما را فریب نمی‌دهد. آن مسابقه تمام شده و می‌دانیم بازی سختی داریم. گل‌گهر تیم خیلی خوبی است که سرمربی باتجربه‌ای دارد و در بخش های مختلف تیم قابل قابل احترامی است. هم بازی‌سازی از عقب را دارد و هم زمانیکه تحت فشار قرار بگیرد، بازی با هدف و در کانال‌ها را بلند هستند. بازی سختی خواهیم داشت اما برنامه‌ریزی و طراحی خودمان را داریم. ان شاءلله بتوانیم فردا با یک فوتبال رو به جلو و هجومی تاکتیک خودمان را به تیم حریف دیکته کرده و موقعیت‌ خلق کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: می‌دانیم همه بازی‌های لیگ سخت است و در این شش هفته دیدارهای دشواری داریم. تیم‌هایی موفق هستند که تلاش و اراده داشته باشند و در این سال‌ها دیدیم پرسپولیس به معنی واقعی تلاش و اراده را عملیاتی و اجرایی کرده است. بچه‌های ما خیلی زحمتکش و پرتلاش کار می‌کنند تا بتوانیم موفق باشیم. سعی داریم فوتبال رو به جلو را با استفاده از کل فضای زمین و فوتبالی شناور به نمایش بگذاریم و بتوانیم نتیجه خیلی خوبی بگیریم.

مربی تیم پرسپولیس درباره اینکه از بازی فردا به عنوان تقابل امیر قلعه‌نویی و استقلالی‌های قدیم با پرسپولیس یاد می‌شود، عنوان کرد: خیلی دوست ندارم درباره این موضوع حرف بزنم. هرچند برای پرسپولیس انجام وظیفه می‌کنیم اما خیلی در این مسائل نیستیم. همیشه نشان داده ایم مقابل همه تیم ها آمار خوبی داریم. قلعه نویی مربی قابل احترامی است اما کار خودمان را می‌کنیم و خیلی به این موارد و حاشیه ها توجهی نداریم. یحیی گل‌محمدی هرجایی به عنوان سرمربی بوده نشان‌ داده آمارهای خیلی خوبی دارد.

مطهری درباره آیا روند صدرنشینی پرسپولیس در فاصله شش هفته مانده به پایان مسابقات ادامه خواهد داشت، گفت: می‌دانید صدرنشینی در لیگ برتر فوق العده سخت است و مثل راننده ای می‌ماند که همیشه باید جلو را نگاه کند. پرسپولیس هم اینگونه است. راننده گهگاهی آینه بغل و عقب را نگاه می‌کند اما یک راننده باهوش همیشه حواسش به جلو است. ما هم به این شش بازی به این شکل نگاه می ‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

دو مشتری دست به نقد برای مهاجم پرسپولیس/ تیم پرتغالی به دنبال فروش مغانلو

وی ادامه داد: بازیکنان مان نهایت تلاش خود را می کنند تا بتوانیم صدرنشینی خود را که حفظ کنیم. این کار فوق‌العاده سخت است و باید نگاه تان مثل یک راننده رو به جلو باشد. البته حواس ما به آینه بغل و عقب هم است منتهی نگاه اصلی‌مان رو به جلو است.

مربی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان این تیم توضیح داد: باشگاه کارش را انجام می دهد و سرمربی و کادرفنی هم نظرات‌شان را گفته اند. باشگاه هم کتبی و شفاهی با بازیکنان صحبت کرده و فقط باشگاه پرسپولیس می‌تواند در این مورد نظر بدهد. می‌دانم پیگیر هستند کار تمدیدها انجام شود منتهی این موضوع نباید تمرکز ما را برای ادامه بازی‌ها به هم بزند.

مطهری درباره وضعیت مصدومان پرسپولیس گفت: سه بازیکن مصدوم داریم. باید درباره سه نکته هم صحبت کنم. بچه‌های ما در تیم ملی نقشی کلیدی داشتند و آسیب دیدند اما ما پرسپولیسی‌ها همیشه اولویت‌مان تیم ملی و نام مقدس ایران بوده است. نکته دوم یک ضرب‌المثل است که می گوید کلیدها را همیشه روی یک جاکلیدی آویزان نمی‌کنند. به همین دلیل بازیکنان کلیدی دیگری هم برای جایگزینی این بچه ها داریم. هرچند همیشه نشان داده‌ایم تیم فوق‌العاده‌ای هستیم و بازیکنان مان ارزشمند هستند. همیشه کار خود را تیمی جلو برده‌ایم.

وی تصریح کرد: نکته سوم این است که هیچگاه دنبال عذر، بهانه و فرار رو به جلو نباشیم. یک چیز شما را به موفقیت می رساند و آن هم این است که همیشه قوی تر از بهانه‌هایت باشی. اینکه فقط بخواهی بهانه بیاوری، به پایین سوق تان می دهد. می‌توانید قوی باشید به این شرط که قوی تر از بهانه‌های‌تان باشید.

مربی پرسپولیس ادامه داد: یک نکته هم درباره مسائل مالی باشگاه بگویم. بچه‌های ما فوق‌العاده با حُجب و حیا هستند و همیشه سعی کرده اند با کارشان توانمندی خود را نشان بدهند. از باشگاه، سمیعی و صدری به عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره توقع دارم. واقف هستیم نهایت تلاش خود را می‌کنند اما دوست داریم بیشتر قدم بردارند. تیمی که فوتبال فوق‌العاده خوبی بازی می‌کند و سال‌ها است قهرمان می‌شود، حقش بیشتر از این ها است.

مطهری افزود: این بچه‌ها آدم‌هایی نیستند که غُرولند کنند. همیشه سعی کرده‌ایم مسائل را در خودمان حل و فصل کنند. توقع دارم مشکلات آنها را هرچه سریع‌تر حل و فصل کنند تا بازیکنان دغدغه مالی نداشته باشند و این یک تعهد دو طرفه است. هم کادرفنی و بازیکنان به باشگاه و هم باشگاه به ما. امیدواریم این تعهد دو طرفه باشد تا جلو برویم. می‌دانم مدیران باشگاه نهایت سعی و تلاش خود را می‌کنند اما حق بچه‌ها خیلی بیشتر از این‌ها است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها