|

شایعه داغ؛ سردار آزمون همبازی مهدی طارمی می شود؟

زوج طارمی و آزمون در تیم ملی ایران هم همواره خط حمله ایران را زهردار کرده است و همکاری احتمالی آنها در تیم باشگاهی می‌تواند جذاب باشد.

لینک کوتاه کپی شد

سایت «mercado-azul» پرتغال به نقل از رسانه‌های روسی از احتمال انتقال سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ به تیم پورتو خبر داد.

این سایت که ارتباط نزدیکی با باشگاه پورتو دارد اعلام کرد پورتو همچنان به دنبال یک جایگزین برای جای خالی «موسی ماره‌گا» در خط حمله است و «آلفردو مورلس» گزینه اصلی تیم پرتغالی است اما سردار آزمون هم به لیست خریدهای پورتو اضافه شده است.

آزمون فصل گذشته در ۲۹ بازی برای تیم زنیت، ۱۹ گل به ثمر رساند و تا سال ۲۰۲۲ با این تیم روسی قرارداد دارد.

هرچند از چند ماه گذشته خبرهای زیادی از احتمال انتقال آزمون به تیم‌هایی از ایتالیا، انگلیس و اسپانیا مطرح شده ولی باشگاه زنیت هنوز به صورت رسمی در این ارتباط موضعگیری نداشته است.

حضور آزمون در تیم پورتو می‌تواند برای هواداران فوتبال ایران قابل توجه باشد. مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران فصل گذشته در تیم پورتو حضور داشت و عملکرد وی در نخستین فصل با پیراهن پورتو، رضایت هواداران این تیم و کارشناسان فوتبال پرتغال را در پی داشت.

زوج طارمی و آزمون در تیم ملی ایران هم همواره خط حمله ایران را زهردار کرده است و همکاری احتمالی آنها در تیم پورتو می‌تواند جذاب باشد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها