|

(ویدیو) خلاصه بازی آلمان انگلیس یورو 2020 هشت تیر

england germany euro 2020

در حساس ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی یورور 2020 انگلیس و آلمان به مصاف هم رفتند.

لینک کوتاه کپی شد

در حساس ترین مسابقه یک هشتم نهایی یورو 2020 انگلیس و آلمان در ومبلی به مصاف هم رفتند که برخلاف مصاف اسپانیا - کرواسی و فرانسه - سوئیس این دیدار با وجود حساسیت زیاد پرگل نبود و در پایان 90 دقیقه تیم ملی انگلستان با شکست دادن آلمان راهی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 شد.

شرح نیمه اول انگلیس - آلمان

دو تیم بازی را پایاپای آغاز کردند اما تیم ملی انگلیس با فشار و تشویق هوادارانش خیلی زود چهره ای تهاجمی به خود گرفت و با شوت استرلینگ در دقیقه 17 که نویر آن را مهار کرد، اولین خطر جدی بازی را روی دروازه آلمان رقم زد. رفته رفته آلمان از فشار انگلیس کاسته و جلو کشید؛ اولین خط جدی شاگردان لوو روی دروازه انگلیس در دقیقه 32 رقم خورد؛ جایی که ضربه هاوترز تحت فشار مدافع حریف را پیکفورد در موقعیت تک به تک مهار کرد. با نزدیک شدن به دقایق پایانی نیمه، دو تیم سعی در پیدا کردن شکاف در خط دفاعی یکدیگر بودند تا اینکه داور هلندی بازی سوت پایان را به صدا در آورد تا آلمان و انگلیس با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

انگلیس 1 - آلمان 0 (رحیم استرلینگ 75): 

پاس کین روی خط محوطه جریمه به گریلیش در سمت چپ رسید که او هم با یک پاس کوتاه، شاو را صاحب توپ کرد؛ ارسال کوتاهِ در عرض شاو را رحیم استرلینگ با یک اشاره به موقع در دهانه دروازه به گل اول سه شیرها تبدیل کرد.

انگلیس 2 - آلمان 0 (هری کین 85): 

هری کین روی پاس دیدنی جک گریلیش با ضربه سر توپ را به تور دروازه مانول نویر رساند تا کار آلمان ها تمام شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها