|

(ویدئو) خلاصه بازی اوکراین سوئد یورو 2020 نهم تیر

در آخرین ثانیه‌های بازی آرتم دووبیک برای اوکراین گلزنی کرد تا شاگردان شوچنکو با نتیجه 2-1 راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

لینک کوتاه کپی شد

در آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020، دو تیم سوئد و اوکراین از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه همپدن پارک گلاسکو به مصاف هم رفتند. سوئد در مرحله گروهی با هفت امتیاز صدرنشین گروه E بود، اما اوکراین تنها با سه امتیاز به این مرحله رسید. 

شرح نیمه اول بازی اوکراین سوئد

در نیمه اول بازی بیشتر در وسط زمین در جریان بود، اما از دقیقه 20 به بعد اوکراین حملات خود را به سمت دروازه سوئد آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 27 توسط اولکساندر زینچنکو ستاره منچسترسیتی به گل برسد. پس از این گل سوئد بازی را در دست گرفت و در نهایت در دقیقه 43 به وسیله امیل فورسبرگ گل تساوی را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه 1-1 پایان یابد. 

شرح نیمه دوم بازی اوکراین سوئد

در نیمه دوم سوئد در بیشتر دقایق تیم برتر میدان بود. آن‌ها چند بار دروازه اوکراین را تهدید کردند، اما با بی دقتی مهاجمان، فرصت‌ها را از دست دادند. اوکراین در این نیمه چشم به ضد حملات دوخته بود و البته نتوانست به جایی برسد تا بازی با تساوی 1-1 به وقت‌های اضافی کشیده شود. 

در وقت‌های اضافی مارکوس دنیلسون در دقیقه 99 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا سوئد ده نفره شود. در آخرین ثانیه‌های بازی آرتم دووبیک برای اوکراین گلزنی کرد تا شاگردان شوچنکو با نتیجه 2-1 راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها