|

اندرسون: این مدل حذف شدن وحشتناک و بی‌رحمانه است

سرمربی تیم ملی سوئد در مورد شکست مقابل اوکراین صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از ایلنا، یان اندرسون، سرمربی سوئد، که پس از شکست شب گذشته مقابل اوکراین بسیار ناراحت و منقلب شده بود در کنفرانس خبری خود گفت که دنیلسون را به خاطر این شکست سرزنش نمی کند.

اندرسون گفت: در نیمه اول ما شانس هایی داشتیم اما آنها توانستند به گل برسند و از ما جلو بیافتند. قبل از رفتن به نیمه دوم بازی را مساوی کردیم و در نیمه دوم چهار شانس خیلی خوب برای گلزنی داشتیم از جمله توپ هایی که به تیرهای افقی و عمودی دروازه خورد. اینطور به نظر می رسید که ما بالاخره گل می زنیم اما متاسفانه نزدیم.

سرمربی سوئد درباره کارت قرمز مستقیم دنیلسون گفت: همکارانم به من گفتند که کارت قرمز درست بود. داور بازی داور خیلی باتجربه ای بود. من خودم هنوز صحنه را ندیده ام اما فکر یم کنم که احتمالا تصمیم داور درست بود.

اندرسون در پاسخ به این سوال که به دنیلسون پس از سوت پایان بازی چه گفته، در حال یکه به زحمت جلوی اشک هایش را گرفته بود، گفت: من او را بغل کردم. این بدترین چیزی بود که من در دنیای فوتبال تجربه کردم، خیلی بی رحمانه بود. دفکر می کنم که ما تیم بهتری بودیم و اینکه با اخراج یک بازیکن‌مان ضربه بخوریم به خودی خود بسیار دشوار است. بازیکنان آنقدر جنگیدند و بعد اینکه در آخرین لحظات بازی حذف شوی وحشتناک و بی رحمانه است. وقتی درباره ورزش صحبت می کنیم هیچ چیز از این بدتر نیست.

اندرسون درباره درگیری لفظی که در دقایق پایانی بازی با شوچنکو داشت افزود: ما موفق شده بودیم که آنها را به خوبی دور از دروازه نگه داریم. من کمی خسته بودم. احساس کردم که آنها در پایان بازی زیادی دارند دایو می زنند و به داور چهارم شکایت کردم. او با من موافق نبود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها