|

قلعه نویی به استقلال فکر می‌کند

امیر قلعه نویی و تیمش امروز در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف پرسپولیس می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از فرارو، امیرقلعه نویی، سرمربی این فصل گل گهرسیرجان، یکبار دیگر باید به همراه تیمش در ورزشگاه آزادی به میدان برود؛ تیم او که هفته پیش به استقلال و فرهاد مجیدی باخت، امروز باید برابر پرسپولیس، تیم صدرنشین لیگ برتر، به میدان برود.

به گزارش فرارو، این دیدار برای امیر قلعه نویی اهمیت چندگانه‌ای دارد؛ اول اینکه آن‌ها بازی رفت را با نتیجه ۵ برصفر به پرسپولیس باخته اند تا سنگین‌ترین شکست امیرقلعه نویی در دوران مربیگری اش رقم بخورد. این مورد می‌تواند اولین انگیزه انتقام قلعه نویی باشد. در کنار این امر، دو مورد دیگر هم بازی را برای امیر قلعه نویی مهم جلوه می‌دهد؛ اولی وضعیت تیمش در جدول رده بندی است. گل گهر فعلا با ایستادن در رده ششم جدول چاره‌ای به غیر از پیروزی در این دیدار برای زنده ماندن امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل بعد ندارد.

مورد دوم، اما امری احساسی است؛ او که همیشه به عنوان آلترناتیو سرمربیگری در استقلال محسوب می‌شود شاید آخرین شانس را برای دلبری کردن از هواداران استقلال داشته باشد؛ بردن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و کم کردن شانس این تیم در مسیر قهرمانی مجدد، شاید باعث شود محبوبیت امیر قلعه نویی در بین هواداران استقلال بیش از پیش شود. هرچند که قلعه نویی این اواخر آمار چندان خوبی مقابل پرسپولیس نداشته، ولی یک نکته در این بین وجود دارد که می‌تواند آبی‌ها را امیدوار کند: پرسپولیس با ۹ شکست مقابل امیرقلعه نویی به هیچ مربی‌ای در لیگ برتر این قدر نباخته است!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها