|

چشم سپاهان و استقلال به تیم قلعه‌نویی

استقلال در دو بازی رفت و برگشت توانست گل گهر سیرجان را شکست بدهد و حالا شاگردان امیر قلعه‌نویی می‌خواهند یقه پرسپولیس را در آزادی بگیرند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، پرسپولیس در بازی رفت گل گهر را در خانه‌اش با پنج  گل، گلباران کرد و حالا به طور طبیعی سیرجانی ها به دنبال انتقام آن شکست در تهران هستند. از طرفی یحیی گل محمدی خوب می‌داند که هر بازی شرایط خاص خود را دارد و به شاگردانش تاکید کرده که هرگز گول آ ن پیروزی پر گل بازی رفت را نخورند.

گل گهر قطعا برای پیروزی به تهران می‌آید چرا که حتی نتیجه مساوی هم از نظر جدولی به هیچ عنوان دردی از دردهای این تیم درمان‌ نمی کند. شاگردان امیر قلعه‌نویی به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستند و فقط باید پرسپولیس را ببرند. از طرفی پرسپولیس در کورس قهرمانی نیاز مبرم به کسب هر سه امتیاز بازی دارد و به همین دلیل پیش بینی می‌شود یکی از جذاب ترین بازی های لیگ بیستم را در ورزشگاه آزادی تهران شاهد باشیم.

اگر پرسپولیس به گل گهر امتیاز بدهد، با توجه به بازی آسان سپاهان مقابل ماشین سازی به احتمال فراوان دوباره صدر جدول را از دست می دهد. از طرفی توقف پرسپولیس مقابل شاگردان امیر قلعه نویی خبر بسیار خوش برای استقلالی ها و سپاهانی ها خواهد بود. به خصوص تیم اصفهانی که برخلاف استقلال شانس زیادی برای قهرمانی لیگ بیستم دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها