|

پول نیست! خبری از تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها هم نیست!

باشگاه پرسپولیس در حالی به دنبال تمدید قرارداد با چند بازیکن این تیم است که وضعیت مالی بدی دارد و هر بار این موضوع با تأخیر مواجه می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از تسنیم، باشگاه پرسپولیس در ماه‌های گذشته و در چندین مقطع مختلف به دنبال تمدید قرارداد با برخی از بازیکنان این تیم بوده که هربار این اتفاق عملی نشد.

کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، محمد حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، سید جلال حسینی، مهدی شیری و وحید امیری هفت بازیکنی هستند که در پایان فصل قراردادشان با پرسپولیس تمام می‌شود و باشگاه به دنبال مذاکره و تمدید قرارداد با آنها است. در بین این بازیکنان گفته می‌شود کنعانی‌زادگان با باشگاه الاهلی قطر به توافق رسیده و فصل آینده در جمع شاگردان گل‌محمدی حضور نخواهد داشت.

ابتدا قرار بود باشگاه پس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پروژه تمدید قرارداد بازیکنان را کلید بزند که این اتفاق به بعد از بازی با ذوب‌آهن و سپس دیدار سوپرجام با تراکتور موکول شد، اما با وجود نزدیک شدن به پایان فصل هنوز خبری از تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس نیست.

گفته می‌شود دلیل تأخیر مدیران پرسپولیس در مذاکره و تمدید قرارداد با بازیکنان، وضعیت مالی نامناسب باشگاه است و به همین دلیل مدیران باشگاه در انتظار تعیین تکلیف وضعیت کارگزار و اسپانسر فصل آینده هستند تا با دریافت پیش پرداخت، بخشی از قرارداد بازیکنان و همچنین مطالبات شاکیان خارجی (کالدرون و خواکین) را پرداخت کنند و بتوانند برای تمدید قرارداد با سرخپوشان وارد مذاکره شوند.

باشگاه پرسپولیس تاکنون حدود 60 درصد از قرارداد بازیکنان و همچنین نیمی از پاداش بردهای آنها را پرداخت کرده و در آستانه هفته‌های پایانی لیگ، بازیکنان به شدت از وضعیت مالی این باشگاه دلخور هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها