|

ماجرای بازداشت ۳ ستاره تیم‌ ملی بسکتبال در فرودگاه چیست؟

یکی از افراد بازداشت شده مدعی شده 46 قلم جنس غیرمجازی که وارد شده، متعلق به یکی از ستاره‌های تیم ملی بسکتبال است.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی بسکتبال در آستانه حضور در المپیک توکیو وارد حاشیه عجیب و غریبی شد. این تیم در حالی پس از برگزاری چند دیدار دوستانه در ژاپن به ایران بازگشت که در بدو ورود به کشور، اتفاق غیرقابل تصوری در فرودگاه رخ داد؛ اتفاقی که طبق شنیده‌ها باعث بازداشت شدن تمامی اعضای تیم در فرودگاه شد. گفته می‌شود برخی از اعضای تیم با همکاری یکدیگر اقدام به وارد کردن 46 قلم جنس غیرمجاز کرده‌اند و برای ورود غیرقانونی این اقلام خوراکی غیرمجاز، آن را بین برخی اعضای تیم تقسیم کرده‌اند. اما پلیس فرودگاه متوجه ماجرا شده و نتیجه آن بازداشت تمامی افراد تیم بود.

حتی شنیده می‌شود بعد از باز شدن پای پلیس به ماجرا برخی بازیکنان چمدان‌های خود را در فرودگاه رها کردند و مدعی شدن این چمدان‌ها متعلق به آن‌ها نیست. هرچند که صحت این ماجرا مشخص نیست اما شنیده می‌شود بعد از گذشت چند ساعت و با نامه‌نگاری کمیته ملی المپیک اکثر نفرات آزاد شدند و تنها 3 بازیکن سرشناس تیم ملی به همراه یکی از اعضای کادرفنی (این فرد جز مهره‌های اصلی کادرفنی نیست) در بازداشت بودند که البته این نفرات هم با وثیقه 20 میلیون تومانی آزاده شده‌اند.

نکته جالب توجه این‌که یکی از افراد بازداشت شده مدعی شده 46 قلم جنس غیرمجازی که وارد شده، متعلق به یکی از ستاره‌های تیم ملی بسکتبال است و او به سفارش همین ستاره اقدام به خرید این اقلام کرده. البته صحت و سقم این ادعا به هیچ‌عنوان از سوی هیچ مقام مسئولی تاکنون تایید نشده. اما اگر این موضوع صحت داشته باشد، تیم ملی بسکتبال شاید مجبور باشد بدون این افراد راهی مسابقات تدارکاتی اسپانیا شود.

پیش از این مقرر بود تیم ملی بامداد پنج‌شنبه راهی اسپانیا شود. حال باید منتظر ماند و دید مشکل این نفرات تا زمان اعزام تیم حل خواهد شد یا خیر. گفتنی است مدتی قبل نیز تیم ملی بسکتبال به دلیل همراه آوردن تعدادی گوشی تلفن همراه با دردسر مواجه شده بود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها