|

(ویدیو) خلاصه بازی پرسپولیس گل گهر سیجان چهارشنبه 9 تیر

خلاصه بازی پرسپولیس گل گهر

پرسپولیس و گل گهر سیرجان در هفته 25 لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند

لینک کوتاه کپی شد

دیدار حساس پرسپولیس و گل گهر سیرجان با برتری 3 بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

در هفته 25 لیگ برتر پرسپولیس صدرنشین در ورزشگاه آزادی میزبان گل گهر سیرجانی بود که هفته گذشته در همین ورزشگاه آزادی با دو گل از استقلال فرهاد مجیدی شکست خورده بود.

خلاصه بازی پرسپولیس 3 - گل گهر سیرجان 1

گل اول پرسپولیس توسط مهدی ترابی

توپ ارسالی پهلوان از جناح راست زمین به بعد از تیرک دوم دروازه گل‌گهر در حالی به امید عالیشاه رسید که محمد آقاجان‌پور روی او مرتکب خطا شد تا داور اعلام پنالتی کند.

01618108

شوت زمینی مهدی ترابی به سمت چپ دروازه گل‌گهر با عبور از زیر دستان حقیقی تبدیل به گل شد.

سوپرگل مهدی ترابی پرسپولیس را دو بر صفر پیش انداخت

پاس رو به جلوی سعید آقایی را مهدی ترابی با یک سرتوپ و شوت فنی استثنایی از سمت چپ محوطه جریمه به کنج دروازه گل‌گهر فرستاد و دومین گل خود و سرخ‌پوشان را به ثمر رساند.

گل دوم مهدی ترابی

دقیقه 39 گل اول گل گهر توسط شاکری

سانتر زیبای احمدرضا زنده‌روح از روی ضربه ایستگاهی سمت راست زمین را یونس شاکری در بین مدافعان پرسپولیس با ضربه سر چرخشی تبدیل به گل کرد.

گل یونس شاکری

گل دیدنی احمد نورالهی کار را تمام کرد!

دفع توپ ناقص مدافعان گل‌گهر از محوطه 6 قدم را احمد نوراللهی در پشت محوطه جریمه مهار کرد و با شوت روی پای استثنایی زد تا توپ پس از واکنش حقیقی وارد دروازه شود و گل سوم پرسپولیس را به همراه بیاورد.

سوپرشوت نورالهی؛ گل سوم پرسپولیس به گل گهر

ترکیب پرسپولیس 

حامد لک، محمدحسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و شهریار مغانلو(۶۹- عیسی آل کثیر)

ترکیب گل گهر

علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، سعید صادقی، یونس شاکری، علیرضا علیزاده، میلاد زکی پور، محمد آقاجانپور(37- بهنام برزای)، علیرضا آرتا، رضا شکاری(52- گادوین منشا)، احمدرضا زنده‌روح و امین پورعلی(52- علی‌اصغر عاشوری)

 

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا" نزارید دیگه تیم لنگ بیشتر ازاین خودشو و بازیکناشوخسته کنه جام امسالم تقدیمش کنید خیال بقیه تیمها رو هم راحت کنیداون از پنالتی که برای گل گهر نگرفت اون از اخراج بازیکنشون که اخراج نکرد اون از شلوغ بازی مربیشون که داور داشت تماشاگر بی احترامیش به داور چهارم بود خلاصه اینکه گل و بلبل بود بازی خوب نتیجه هم که باب دل وزراء ومسئولین پرسپولیسی بود وقطع به یقین هم داور از طرف حامیان لنگ مورد تشویق وپاداش قرار خواهد گرفت چون خیلی زحمت کشید تا بازی رو به این قشنگی برای لنگ در بیاره.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها