|

اینسینیه از شاخصه خاص ایتالیا گفت

مهاجم تیم ملی فوتبال ایتالیا که یکی از گلزنان بازی برابر بلژیک بود، فداکاری و جانفشانی بازیکنان را شاخصه اصلی تیم کنونی دانست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از ایسنا، لورنزو اینسینیه در دیدار برابر بلژیک نمایش بسیار خوبی داشت و گل پیروزی را به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

او بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالیم که به پیروزی دست پیدا کردیم. کسب عنوان بهترین بازیکن میدان خوشحال کننده است اما خوشحال کننده تر از آن کسب پیروزی بود. ما یک تیم هستیم و باید این اتحاد حفظ شود. می توانیم با هم دستاوردهای بزرگی را خلق کنیم.

ستاره ناپولی درباره گلش گفت: می دانستم که تلیمانس کارت زرد دارد و تکل نخواهد زد. او من را دنبال کرد و من به فضای خالی رفتم و شوت زدم که خوشبختانه به گل تبدیل شد.به نظرم پنالتی بلژیک درست نبود اما ما می دانستیم که این تصمیم گرفته شده است و به همین خاطر برای زدن گل دوم تلاش کردیم و موفق شدیم.

او در پایان گفت: آنچه که ما را از دیگر تیم ها جدا می کند فداکاری بازیکنان است. در ایتالیا همگی برای تیم فداکاری می کنند و این رمز موفقیت ما است. دیدار برابر بلژیک را فراموش می کنیم و روی بازی با اسپانیا تمرکز خواهیم کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها