|

عالمی: ۵ سال است که ضربه می‌خوریم و کسی به داد تیم نمی‌رسد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که این تیم ۵ سال است ضربه می‌خورد و هیچ‌کس به داد آبی‌ها نمی‌رسد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از تسنیم، ایمان عالمی درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: به خاطر حساسیت‌های امتیازی، بازی بسته‌ای از هر دو تیم دیدیم. در نیمه دوم برای استقلال ناداوری اتفاق افتاد و نتیجه می‌توانست برای استقلال باشد. صحنه‌ای که آفساید نبود و متأسفانه تصمیم داور باعث شد استقلال از سه امتیاز حیاتی محروم شود. 

وی در مورد اظهارات فرهاد مجیدی پس از این بازی تصریح کرد: هر چقدر اختلافات بیشتر شود، دودش به چشم هواداران استقلال خواهد رفت. در هیچ جای دنیا نمی‌بینید مدیرعامل و سرمربی یک تیم با هم در بیفتند و هر کسی در شرایط خودش تصمیم بگیرد. با این وضعیت سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. باید یک بزرگ‌تر بیاید و مشکلات را حل کند. وزارت ورزش و جوانان که نگاهی به استقلال ندارد، اما حداقل در این جور مواقع بزرگی کند. 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از وزارت ورزش یادآور شد: اگر استقلال زیر نظر وزارت ورزش است، باید هر چه زودتر مشکلات این باشگاه را حل کند و تصمیمان درستی بگیرد، نه اینکه نگاه ویژه‌ای به تیم دیگری داشته باشد. اگر شرایط یکسان بود، مطمئن باشید خیلی از وضعیت‌ها امروز فرق می‌کرد. استقلال 5 سال است ضربه می‌خورد و کسی هم نیست به داد این تیم برسد. امیدوارم در دولت آینده به مشکلات استقلال رسیدگی کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها