|

وقتی توان عذرخواهی ندارید، اطلاعات غلط ندهید!

باشگاه استقلال در خصوص اظهار نظر سرپرست کمیته داوران توضیحاتی ارائه داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، شب گذشته خداداد افشاریان سرپرست کمیته داوران درباره قضاوت مهدی سیدعلی در بازی استقلال و آلومینیوم مطالبی را عنوان کرد که ذکر این نکات ضروری به نظر می‌رسد:

۱/ باشگاه استقلال درک می‌کند که خداداد افشاریان به واسطه سمتش، شاید نتواند علیه داوران موضع بگیرد و به همین دلیل انتظار می‌رود ایشان وقتی توان عذرخواهی ندارند، از ارائه اطلاعات نادرست هم خودداری کنند.

۲/ آقای افشاریان بر اساس کدام فیلم می‌گویید توپ به پای قائدی برخورد کرده؟ در فیلمی که دوربین پشت دروازه ضبط کرده، مشخص است توپ به پای قائدی برخورد نکرده است.

۳/ جالب است که آقای افشاریان بدانند کمک داور بازی وقتی توپ به مطهری رسید، پرچم را به نشانه آفساید بالا برد و برخلاف ایشان معتقد نبود که توپ به قائدی برخورد کرده است.

۴/ مهدی سیدعلی بار‌ها و بار‌ها در این بازی سوت‌های اشتباهی زد که می‌توانست منجر به شکست استقلال شود. در یک صحنه او خطایی هند اسماعیلی چسبیده به محوطه جریمه را گرفت که می‌توانست منجر به باز شدن دروازه استقلال شود. این در حالی بود که چند ثانیه قبل خطای واضح بازیکن آلومینیوم بر روی رضاوند و اسماعیلی گرفته نشده بود و همین عدم اعلام خطا منجر به برخورد توپ با دست اسماعیلی شد.

۵/‌ای کاش آقای افشاریان به جای ۲۰ بار دیدن صحنه گل سالم استقلال، یک بار بازی را در خلوت نگاه می‌کرد و می‌دید مهدی سیدعلی چندبار با سوت‌های اشتباهش مانع از بازی سازی استقلال شد و چندبار باعث ایجاد فرصت گلزنی برای آلومینیوم شد. آقای افشاریان به خوبی می‌دانند چندین اشتباه پیاپی و حتی به ظاهر بی اهمیت تا چه حد روی بازیکنان و کادرفنی یک تیم اثر گذار است و انتظار می‌رود وقتی تا این سطح اشتباهات داوری را می‌بینیم، اگر اشتباهات را قبول نمی‌کنیم، منکر آن‌ها هم نشویم.

۶/ نیمکت تیم استقلال به واسطه تاکیدات چند باره آقای مجیدی، از آرام‌ترین نیمکت هاست و حتی در همین بازی با آلومینیوم هم ایشان بار‌ها از نیمکت نشینان و سکونشینان تیمش خواست به داور اعتراضی نکنند، ولی ظاهرا این نوع رفتار منجر به تضییع حق تیم استقلال شده و نمونه آن را در هفته‌های گذشته هم دیدیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها