|

ماجرای التماس رشید مظاهری برای پرسپولیسی شدن!

اختلاف نظر بین اعضای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال زیاد شده و رفته رفته تبدیل به یک جنجال جدی می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

با متوقف شدن استقلال برابر آلومینیوم اراک، موج جدیدی از اختلاف نظر بین اعضای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شکل گرفته که به نظر می‌رسد دوباره شاه کلید این دعوا «وزیر پرسپولیسی» است.

فارغ از جدل‌هایی که صحبت‌های کنعانی زادگان به راه انداخته، استوری رشید مظاهری، دروازه بان استقلال، هم بحث برانگیز شده است. رشید که چندبازی است نیمکت نیشین سیدحسین حسینی شده و شایعات درباره ماندن و رفتنش از استقلال سر زبان افتاده در تازه‌ترین استوری اش به طعنه از حمایت وزیر از پرسپولیس نوشته و با تشبیه به بازی شطرنج نوشته که اگر در این بازی وزیر را از عده‌ای بگیرد آن‌ها کیش و مات می‌شوند، چون بدون وزیر بلد نیستند بازی کنند!

کنایه‌های تند رشید مظاهری به شایعه حمایت وزیر ورزش از پرسپولیس باعث شده تا بازیکنان پرسپولیس هم متن‌های انتقادی علیه مظاهری منتشر کنند. حامد لک دروازه بان پرسپولیس نوشته که در کشور ما آدم‌هایی حرف می‌زنند که در خلوتشان ایمان ندارند، ولی برای اینکه قشری را خوشحال کنند حرف می‌زنند. حامد هم به طعنه نوشته که ما نان به نرخ روخور نیستیم.

مهمترین انتقاد از رشید مظاهری که باعث به افتادن جنجال تازه اش شده را کاوه علی اسماعیلی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس انجام داده که با انتشار یک استوری خبر از این داده رشید مظاهری در نیم فصل التماس می‌کرد به پرسپولیس بیاید!

962613_974

صحبت‌های تازه پرسپولیسی‌ها علیه رشید مظاهری می‌تواند سرآغاز یک مبحث برانگیز دیگر در فضای نه چندان حسنه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شود که این روز‌ها اصرار دارند به دلیل مسائل مختلف از یکدیگر شکایت کنند.

منبع: فرارو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها