|

طیبی: مشکلات صنعت نفت باید اساسی برطرف شود

مدافع میانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد مشکلات این تیم باید اساسی برطرف شود تا در فصول آینده شرایط بهتری داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از تسنیم، محمد طیبی درباره آخرین وضعیت صنعت نفت بعد از کسب دو پیروزی گفت: ما در تعطیلات لیگ برتر خیلی خوب تمرین کردیم و یک اردوی تأثیرگذار هم در تهران داشتیم که خدا را شکر ثمره‌اش را در دیدارهای اخیر دیدیم. گرفتن این شش امتیاز شرایط ما را بهتر کرد، ولی حق صنعت نفت در لیگ امسال خیلی بیشتر از اینها بود.

وی ادامه داد: در یک مقطع که اسیر مشکلات مالی بودیم و البته این را هم بگویم که در خیلی از بازی‌ها با بدشانسی امتیاز از دست دادیم و موقعیت‌ها را تبدیل به گل نمی‌کردیم. از طرفی مصدومیت اهل شاخه، زبیدی و زهیوی کار تیم ما را سخت‌تر کرد، چون آنها نفرات تأثیرگذاری هستند. امسال در مجموع بدشانسی زیاد آوردیم و اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد، حق‌مان این بود که حداقل در رده پنجم جدول قرار داشته باشیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچنین تصریح کرد: ما امسال شرمنده هواداران شدیم و حداقل امیدوارم در بازی‌های باقیمانده نتایج خوبی بگیریم تا آنها را خوشحال کنیم. من فکر می‌کنم باید برای حل مشکلات صنعت نفت یک فکر اساسی صورت بگیرد و امیدوارم در سال آینده شرایط اینطور نباشد که همه تیم‌ها بازیکن بگیرند و صنعت نفت چند روز مانده به شروع مسابقات اقدام به جذب بازیکن کند.

وی افزود: اگر بودجه باشگاه مشخص شود و مشکلات مالی وجود نداشته باشد قطعاً صنعت نفت می‌تواند نتایج خوبی بگیرد. ما در همین فصل جاری هم اگر چند بازیکن دیگر می‌گرفتیم حتی می‌توانستیم برای کسب سهمیه آسیا یا قهرمانی در لیگ برتر بجنگیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها