|

تونالی در میلان ماندنی شد

فداکاری بزرگ ستاره ایتالیایی برای ماندن در میلان

به نظر می‌رسد ساندرو تونالی برای انتقال دائمی خود از برشا به میلان، پیشنهاد کاهش دستمزد را پذیرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

در تابستان سال گذشته ساندرو تونالی تا آستانه انتقال به اینتر پیش رفت و به نظر می رسید دو باشگاه به توافق رسیده اند، اما آنتونیو کونته تمایلی به خرید این هافبک جوان نشان نداد و در نهایت میلان موفق به جذب تونالی شد. البته خود این بازیکن بعدها با انتشار تصاویری از دوران کودکی خود با لباس میلان از این تغییر مسیر ابراز رضایت کرد و به نظر می رسید تونالی به رویای دوران کودکی خود دست یافته است.

انتقال قرضی این بازیکن به میلان با رقم 10 میلیون یورو و گزینه خرید برای این تابستان نهایی شد. اما عملکرد نه چندان خوب ساندرو تونالی در اولین حضور در این تیم باعث شد مدیران میلان به دنبال چانه زنی برای گرفتن تخفیف برای فعال کردن بند 15 میلیون یورویی باشند. دو باشگاه میلان و برشا هفته ها بدون دستیابی به موفقیت خاصی در حال مذاکره بوده اند و توتومرکاتو وب مدعی شد این ماجرا به دست خود ساندرو تونالی حل شده است.

این هافبک 21 ساله و آینده دار برای حصول اطمینان از ماندن در رختکن روسونری، پیشنهاد کاهش حقوق را پذیرفته و حالا مدیران میلان می توانند قرارداد او را دائمی بسازند. ساندرو تونالی فصل گذشته 37 بازی برای میلان انجام داده و به آنها کمک کرد تا به مقام دوم سری آ رسیده و بعد از سال ها راهی لیگ قهرمانان اروپا بشوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها