|

(ویدیو) خلاصه بازی انگلیس اوکراین یورو 2020 شنبه 12 تیر

انگلیس و اوکراین در یک چهارم نهایی یورو 2020 از ساعت 23:30 دقیقه به مصاف هم رفتند.

لینک کوتاه کپی شد

در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 انگلیس و اوکراین از ساعت 23:30 دقیقه شنبه 12 تیر به مصاف هم رفتند که انگلیس با 4 گل به مرحله بعدی رقابت ها صعود کرد گرت ساوتگیت و آندری شوچنکو برای رساندن تیم خود به جمع چهار تیم برتر اروپا تمام تلاش خود را کردند.

ترکیب تیم های اوکراین و انگلیس

اوکراین: بوشچان، ماتفینکو، کریفسوف، کاراوائف، زابارنی، میکولنکو، زینچنکو، شاپارنکو، سیدورچوک، یارمچوک، یارمولنکو

انگلیس: پیکفورد، واکر، شاو، رایس، استونز، مگوایر، کین، استرلینگ، فیلیپس، سانچو، مانت

در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020، شنبه شب دو تیم انگلیس و اوکراین در ورزشگاه المپیکو شهر رم به میدان رفتند. انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی موفق شد با دو گل از سد رقیب دیرینه خود، آلمان بگذرد و اوکراین با حساب 2-1 سوئد را شکست داد. 

در این دیدار گرت ساوتگیت چند تغییر نسبت به دیدار قبلی داده بود و در این بازی، میسون مونت و جیدون سانچو از ابتدا به میدان رفتند. در نیمه اول، سه شیرها بازی را طوفانی آغاز کردند و در دقیقه 4 هری کین با پاس گل رحیم استرلینگ گل اول را به ثمر رساند. فشار انگلیس پس از ده دقیقه فروکش کرد و اتفاق خاصی دیگر تا پایان بازی رخ نداد و نیمه اول با نتیجه 1-0 به پایان رسید. 

در نیمه دوم، شاگردان ساوتگیت همانند نیمه اول هجومی آغاز کردند و در دقیقه 46 هری مگوایر اختلاف را دو برابر کرد و هری کین در دقیقه 50 گل سوم را زد تا به نوعی کار اوکراین تنها پس از گذشت پنجاه دقیقه تمام شود. در دقیقه 63 نیز جردن هندرسون هافبک باشگاه لیورپول با ضربه سر روی ارسال میسون مونت، گل چهارم را وارد دروازه شاگردان شوچنکو کرد تا انگلیس با له کردن اوکراین به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کند.

گل اول انگلیس به اوکراین (هری کین)

گل دوم انگلیس به اوکراین (مگوایر)

گل سوم انگلیس به اوکراین (دبل هری کین)

گل چهارم انگلیس به اوکراین (هندرسون)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها