|

فرهاد مجیدی پاداش پرداختی به بازیکنانش را از کجا می آورد؟

سرمربی استقلال به اعضای تیمش مبلغی را قبل از دیدار با تراکتور پرداخت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در آستانه دیدار استقلال و تراکتور فرهاد مجیدی از هزینه شخصی خودش به هرکدام از اعضای تیم ۵ میلیون تومان پرداخت کرد تا در روزهایی که باشگاه استقلال اقدامی برای پرداخت مطالبات بازیکنان نمی‌کند، او شخصا برای بالا بردن روحیه نفراتش اقدام کرده باشد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پیش بازی با گل گهر به بازیکنانش قول داده بود در صورت پیروزی، به هر نفر ۲۰ میلیون تومان پاداش دهد و همینطور هم شد واکنون هم خبر رسیده که قبل از بازی باتراکتور به بازیکنانش پاداش داده است.

اما درآمد فرهاد مجیدی به غیر از مربیگری از چیست؟

در سالهای دور برخی از سایت های خبری همچون نمناک و برترین ها  جزیی از دارایی ها فرهاد مجیدی منتشر کرده و نوشتند:

کاپیتان سابق استقلال سرمایه گذاری های زیادی انجام داده که می توان به طور نمونه به مشارکت در شهرک سازی در دبی و همچنین در شمال کشور اشاره کرد.(منشر شده سال ۹۱)

مجیدی پس از آنکه با العین قهرمانی در آسیا را جشن گرفت یک دستگاه ویلا در ساحل جمیرا از شیخ دوبی دریافت کرد. او یک منزل فوق العاده شیک و همچنین یک فروشگاه به ارزش یک و نیم میلیون دلار در امارات دارد و همچنین سوله ای در دوبی خریداری کرده و در مدت حضورش در استقلال آن را به مبلغ سالیانه ۳۵۰ میلیون تومان اجاره داده و درآمد چشمگیری از این راه به دست می آورد.(منشر شده در سال ۹۳)

مجیدی که در آخرین مصاحبه‌اش گفته بود تک و تنها در استقلال کار می‌کند حالا به رویه خودش برای پرداخت پول به بازیکنان از حساب شخصی ادامه می‌دهد و مشخص نیست این قضیه تا چه زمانی ادامه پیدا کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی