|

گزینه محبوب فرهاد مجیدی شاگرد یحیی گل محمدی می شود؟

شنیده‌های ما حاکی از آن است که اگر به هر دلیلی شهریار مغانلو در پرسپولیس ماندنی نشود یحیی بدش نمی‌آید گزینه فرهاد مجیدی برای استقلال را…

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، امین قاسمی نژاد از نظر فنی فوتبالیست بسیار خوبی است که در نیم فصل هم مورد توجه استقلال قرار گرفت.

 فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات نیم فصل فقط اسم یک بازیکن را آورد و صراحتاً گفت از باشگاه خواستم امین قاسمی‌نژاد را جذب کند.

قاسمی نژاد که قبلاً در پدیده مشهد شاگرد یحیی گل محمدی بود، بعد از گلزنی به پرسپولیس زد، عدد ۴ را نشان داد و در تلویزیون هم از علاقه خود به استقلال گفت به طوری که حداقل هواداران استقلال مطمئن شدند که یک استقلالی تمام عیار است.

با گذشت زمان بعضی از مدیرانی که از باشگاه استقلال رفتند مصاحبه کرده و گفتند احمد مددی نتوانست تنها گزینه مورد نظر مجیدی را در نیم فصل جذب کند.

جالب اینکه قاسمی نژاد دیروز مصاحبه کرد و حرف از قهرمانی پرسپولیس زد.  او حتی در مصاحبه خود گفت: «معلوم نیست در پایان فصل به استقلال برود.»

خیلی‌ها می‌گویند این حرف‌ها پالس مثبتی به سمت پرسپولیس است و اینکه شاید یحیی گل محمدی بدش نیاید شاگرد سابق خود را این بار در پیراهن پرسپولیس ببینند.

البته آنچه مسلم است در فصل نقل و انتقالات پول هم نقش مهمی در بسته شدن تیم‌ها دارد و چه بسا بازیکنانی که در دقیقه ۹۰ از استقلال به سمت پرسپولیس و یا برعکس پیچیده‌اند اما شنیده‌های ما حاکی از آن است که اگر به هر دلیلی شهریار مغانلو در پرسپولیس ماندنی نشود یحیی بدش نمی‌آید گزینه فرهاد مجیدی برای استقلال را جذب کند.

این می‌تواند مهمترین چالش فصل نقل و انتقالات پیش رو باشد به شرطی که تا آن زمان پنجره‌های نقل و انتقالاتی دو باشگاه مطرح کشور به خاطر پرونده های استراماچونی و کالدرون بسته نشود!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها