|

(ویدیو) ماجرای اخراج شهاب گردان در بازی ذوب آهن سایپا دوشنبه 14 تیر

در دیدار حساس پایین جدولی سایپا و ذوب آهن شهاب گردان اخراج شد.

لینک کوتاه کپی شد

گلر تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از تغییر تصمیم داور و اخراج او به حدی عصبانی شد که می‌خواست داور چهارم را خودش بزند.

دیدار حساس دو تیم ذوب‌آهن و سایپا از ساعت 19:30 در ورزشگاه نقش‌جهان در حالی آغازشده است که شرایط جدول دو تیم بگونه ای رقم خورده که این بازی برای هر دو تیم حکم یک فینال را پیدا کرد است.

اما اولین صحنه خطرناک این بازی تبدیل به یک حاشیه کم نظیر در لیگ برتر شد.

به این ترتیب که فرار مهاجم سایپا پشت مدافعان ذوب‌آهن باعث شد تا شهاب گردان از دروازه خودش خارج شود و به شکل مشهودی بازیکن سایپا را در خارج از محوطه جریمه سرنگون سازد.

0161970601619707

01619710

در این لحظه علی صفایی داور این دیدارهم به هوای اینکه دو مدافع دیگر ذوب‌آهن در کنار شهاب گردان حضور داشتند، تنها به یک کارت زرد برای گردان بسنده می‌کند، که این تصمیم او باعث اعتراضات شدید کادر فنی سایپا می شود.

01619708

اما این پایان کار نبود، یک دقیقه بعد و قبل از اینکه بازی مجددا آغاز شود، داور چهارم این بازی، علی صفایی را برای مشورت به لب خط فراخواند و پس‌ازآن صفایی به سمت گردان برگشت و کارت زرد خود را پس گرفت و او را با یک کارت قرمز از زمین اخراج کرد.

گردان که از این تصمیم داور بسیار عصبانی و به‌نوعی شوک شده بود، از این‌رو که می‌دانست این تصمیم حاصل مشورت داور چهارم است، به سمت او حمله‌ور شد. این در حالی بود که مسئولان ذوب‌آهن هر چقدر سعی در آرام کردن او داشتند اما به علت فیزیک بدنی گردان قادر به این کار نبودند و گردان در چند نوبت می‌خواست تا خودش شخصا از خجالت داور چهارم بربیاید..

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها