|

علی دایی هم می خواهد مهاجرت کند؟

دایی در واکنش به اینکه برخی معتقدند علی دایی با این شرایط می‌تواند خارج در شرایط بهتری زندگی کند گفت: من به اینجا وابسته ام.

لینک کوتاه کپی شد

علی دایی در جدیدترین گفت‌وگویی که انجام داده است در واکنش به احتمال مهاجرتش به یک کشور دیگر گفت: من عاشق این مملکت هستم و همه جوره قبول کرده‌ام و در اینجا فعالیت می‌کنم. به جرأت می‌توانم بگویم جزء معدود افرادی هستم که هر چه آن طرف آب درآوردم به ایران آوردم تا در اینجا سرمایه‌گذاری کنم. دوست دارم جیب کسانی که با من کار می‌کنند پرتر باشد و به این افتخار می‌کنم. 

وی اضافه کرد: اما رفتن به خارج از کشور زندگی اقتصادی مرا تغییر داد اما کسی نبودم که درآمدم را به هدر بدهم. پولم را در کشورم سرمایه‌گذاری کردم و الان هم که از فوتبال به دور هستم کار خودم را دارم. یک مثل قدیمی داریم که می‌گوید ادو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. یعنی حالا که از فوتبال دورم کارهای اقتصادی‌ام را بیشتر دنبال می‌کنم چون فوتبال نمی‌گذاشت کارهای اقتصادی خودم را به خوبی دنبال کنم. الان روابط خانوادگی بهتری دارم چون قبلا فرصت چندانی نداشتم. الان از این فرصتی که دارم سپاسگذارم. 

علی دایی در واکنش به اینکه خیلی‌ها ایران را رها کردند و برخی معتقدند علی دایی با این شرایط می‌تواند در خارج از کشور در شرایط بهتری زندگی کند اظهار کرد: من به اینجا (ایران) وابسته هستم. به خانواده‌ام و دوستانم وابسته هستم. شلوغی اینجا را دوست دارم. من می‌توانم در بهترین شرایط به مسافرت برم اما یک هفته بعد، دلتنگ اینجا می‌شوم. شرایط خارج مثل اینجا که نیست؛ مزایا و آرامش بیشتری دارد اما من عاشق اینجا هستم. همه چیزم بستگی به اینجا دارد.

بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی کشورمان گفت: من در کار اقتصادی خودم حرف آخر را می‌زنم. در فوتبال، متاسفانه باید به کسانی جواب بدهم که فوتبال نمی‌دانند. من آزاد به دنیا آمدم و دوست دارم آزاد زندگی کنم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها