|

چرا نکونام رقیب مورد علاقه پرسپولیسی هاست؟

پرسپولیس امروز در جریان هفته 26 لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان می رود.

لینک کوتاه کپی شد

تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۲۱:۳۵ دقیقه باید به مصاف یکدیگر بروند. در حال حاضر سرخپوشان تهرانی با ۵۴ امتیاز صدرنشین هستند و فولاد با ۳۵ امتیاز تیم ششم جدول است.

جواد نکونام قرار است برای پنجمین بار در لیگ برتر به مصاف پرسپولیس برود. او در چهار رویارویی قبلی چهار بار شکست خورده و از ۱۲ امتیاز ممکن امتیازی نصیبش نشده است. در لیگ هجدهم تیم نساجی با سرمربیگری نکونام در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر یک به پرسپولیسِ تحت هدایت برانکو باخت.

در نوزدهمین دوره لیگ، کاپیتان اسبق تیم ملی هدایت فولاد را به عهده گرفت. تیم او ابتدا در اهواز با گل مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی مغلوب تیم کالدرون شد و در بازی برگشت نیز تک گل سیامک نعمتی در ورزشگاه آزادی، حکم به برتری شاگردان یحیی گل‌محمدی داد.

در لیگ بیستم بازهم فولادِ نکونام به مصاف پرسپولیسِ یحیی رفت و شکست ۲ بر یک دیگری از راه رسید. گل برتری تیم پایتخت‌نشین به وسیله احمد نوراللهی زده شد. حالا اما شاهد پنجمین دوئل طرفین هستیم. نکونام و شاگردانش انگیزه زیادی برای جبران مافات دارند. آنها برای اینکه امیدوار به کسب سهمیه باقی بمانند باید در این پیکار برنده باشند.

باید دید ستاره سابق اوساسونا توانایی گرفتن امتیاز از صدرنشین لیگ را دارد یا خیر. فراموش نکنیم که فولاد در پنج دیدار اخیرش فقط یک بار رنگ برد را دیده و با شکست به استقبال تیم یحیی می‌رود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها