|

(ویدیو) خلاصه بازی پرسپولیس فولاد خوزستان سه شنبه 15 تیر

در ادامه هفته 26 لیگ برتر پرسپولیس میهمان فولاد خوزستان بود

لینک کوتاه کپی شد

در آخرین بازی هفته 26 لیگ برتر پرسپولیس تهران در اهواز میهمان فولاد بود و این فرصت را داشت تا با توجه به تساوی سپاهان اختلاف خود را با این تیم زیاد کند اما در نهایت این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

لحظات حساس بازی فولاد خوزستان پرسپولیس

1 تا 3: فولاد در اوایل بازی با نمایش تهاجمی و دستیابی به دو ضربه کرنر از عطش خود برای کسب نتیجه در این بازی خبر می‌دهد و باید دید قادر به کسب نتیجه خواهد شد.

17: وحید کاظمی در اتفاقی عجیب در شرایطی که بازی در جریان بود، با قطع آن در کنار زمین حاضر شد. به نظر می‌رسید داور بازی دچار مشکلی از نظر تنفسی شد و البته خیلی زود با نوشیدن آب بازی را بار دیگر به جریان در آورد.

16255918555903

26: ارسال اوت بلند توسط آبشک با ضربه سر نه چندان خطرناک پریرا توسط حامد لک مهار شد.

27: اولین موقعیت جدی توسط امید عالیشاه و ضربه محکم این بازیکن با اختلاف کم راهی اوت شد.

56: ضربه از پشت محوطه جریمه برای محمد آبشک که با اختلاف کمی از دروازه لک راهی اوت شد.

65: فرار بازیکن فولاد و خطای وحید امیری تازه وارد یک ضربه ایستگاهی نصیب فولادی ها و کارت زرد برای هافبک پرسپولیس کرد که این ضربه را حردانی ارسال کرد اما شاگردان نکونام موفق به سود بردن از آن نشدند.

83: فرشاد احمدزاده پشت مدافعان پرسپولیس صاحب موقعیت شد و ضربه اش را زد که توپ بعد از ورود به دروازه با اعلام آفساید او را ناکام گذاشت.

ترکیب فولاد مقابل پرسپولیس

محمد حسین مرادیان، موسی کولیبالی، شاه عباسی، وحید حیدریه، صالح حردانی، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری، محمدرضا عباسی، لوسیانو پریرا

16255923593086

ترکیب پرسپولیس مقابل فولاد

حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، امید عالیشاه، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو 

16255923592983

 

یحیی گل محمدی عکس یادگاری گرفت و رفت!

سرمربی پرسپولیس در ابتدای بازی کنار زمین حاضر شد و برخوردی صمیمانه با کادرفنی فولاد داشت و با جواد نکونام نیز عکس یادگاری گرفت اما خیلی زود ناظر بازی به او گفت که باید از روی سکوها مسابقه را تماشا کند.

01620109 (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها