|

عقب‌نشینی ستاره‌های پرسپولیس برای تمدید قرارداد

با توجه به مشکلات مالی پرسپولیس فعلا پروژه تمدید قراردادهای بازیکنان این تیم به بن بست رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، ۶ بازیکن پرسپولیس در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند شد. با توجه به اینکه یحیی گل محمدی خواهان حفظ همه این نفرات شده، مدیران پرسپولیس هم از مدت‌ها قبل مذاکرات ابتدایی را با این بازیکنان آغاز کردند تا قرارداد این ۶ نفر را هرچه زودتر تمدید کنند.

دلیل عجله پرسپولیسی‌ها برای تمدید قرارداد با این بازیکنان به خاطر این است که بعد از اتمام لیگ اکثر ستاره های پرسپولیس باید به اردوی تیم ملی بروند و بعد از آن هم سرخ پوشان باید آماده مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شوند.

به غیر از محمد حسین کنعانی زادگان که تقریبا جدایی اش قطعی است و برای فصل بعد راهی لیگ قطر خواهد شد نفراتی مثل احمد نوراللهی، وحید امیری، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا و مهدی شیری که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند شد دوست دارند در پرسپولیس بمانند ولی به شرطی که باشگاه هم بتواند خواسته های مالی آن ها را برآورده کند.

پرسپولیس این روزها به شدت درگیر مشکلات مالی است و پرونده های ریز و درشت داخلی و خارجی هم امان مدیران این باشگاه را بریده است.

آنقدر اوضاع مالی سرخ پوشان بد است که بازیکنان و کادرفنی این تیم قبل از جدال حساس با فولاد با انتشار یک استوری مشترک به شدت از مدیران باشگاه انتقاد کردند و خواستار دریافت مطالباتشان شدند.

با توجه به مشکلات مالی پرسپولیسی ها آنطور که شنیدیم فعلا پروژه تمدید با بازیکنان به بن بست رسیده و این چند نفری که قراردادشان به پایان خواهد رسید فعلا برای تمدید قرارداد دست نگه داشتند و به نوعی عقب نشینی کردند.

این بازیکنان منتظر مشخص شدن وضعیت مالی پرسپولیس طی یکی دو ماه آینده هستند تا بتوانند برای فصل آینده تصمیم بگیرند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها