|

مطهری: بروید ببینید سپاهان چطور به گل رسیده است!

اتفاقاتی که در بازی سپاهان و پیکان افتاده باید روی آن تمرکز کنند. گلی که شنیدم آفساید بود و باید روی آن تمرکز کنند.

لینک کوتاه کپی شد

مربی پرسپولیس به انتقاد از بلندی چمن استادیوم فولاد آره نا در نشست خبری بعد از بازی با فولاد پرداخت.

در شبی که یحیی گل محمدی محروم بود و از روی سکوها شاهد نمایش تیمش بود، حمید مطهری در منطقه فنی بازیکنان پرسپولیس را هدایت می کرد و در نهایت به تساوی بدون گل مقابل نکونام و فولادی‌ها رضایت داد.

مطهری در پایان این بازی با حضور در نشست خبری به انتقاد از بلندی چمن پرداخت و آن را در نتیجه کسب شده تاثیرگذار دانست: متاسفیم که به خاطر شرایط کرونا نتوانستیم پذیرای هواداران خودمان در اهواز باشیم. درباره بازی باید بگویم بازی بی نهایت سنگینی بود. در شرایطی که در گرمای شدید و چمن بلند قرار گرفتیم (این را قبلا در مشهد تجربه کرده بودیم و زیبایی بازی را گرفته بود). این اتفاق از زیبایی بازی کم کرده بود.

ما باید کمک کنیم به زیبا شدن فوتبال نه اینکه با یک سری کارهای بیرونی زیبایی فوتبال را بگیریم. هم چمن و گرمای هوا روی کیفیت بازی تاثیر گذاشته بود. فولاد در سازمان دفاعی تیم خوبی است و نفوذ کردن به لایه های دفاعی این تیم سخت است. ما توانستیم این لایه ها را بشکنیم ولی نتوانستیم در پاس آخر به هدف برسیم. پاس های آخر ما دچار مشکل بود و باید کار بیشتری کنیم. گرمای هوا هم تاثیرگذار بود و امکان داشت بازیکنان گرمازده شوند و زمان بدی برای انجام بازی بود اما ما همیشه تمکین کردیم.

وی در ادامه انتقاداتش از شرایط برگزاری این بازی گفت: در نهایت فوتبال امشب می توانست زیباتر باشد ولی گرمای هوا و بلندی چمن مانع از آن شد. بیایید کاری کنیم که فوتبال ما زیباتر شود و هواداران از فوتبال لذت ببرند.

مطهری در واکنش به اینکه نویدکیا مدعی شده شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است گفت: هر دو تیم در کورس رقابت هستند و بازی به بازی پیش می رویم. هیچ وقت نگاه ما به حیاط همسایه مان نیست که ببینیم چه اتفاقی آنجا می افتد. ما رو به جلو نگاه می کنیم. بچه های ما امروز زحمت زیادی کشیدند و همانند بازی با گل گهر که نمایش خوبی داشتند کار را دنبال خواهیم کرد و رو به جلو کار خواهیم کرد.

مربی پرسپولیس درباره عملکرد داوری گفت: داور به صورت کلی خوب قضاوت کردند. یک سری اتفاقات شاید در میانه زمین بیفتد اما مشکل خاصی نبود و به داوران خسته نباشید می گویم. از تمام کسانی که برای برگزاری بازی زحمت کشیدند تشکر می کنیم.

مطهری در واکنش به سوالی درباره اعتراض سپاهان به حضور غیرقانونی کنعانی زادگان در این بازی ( گفته شد که کنعانی زادگان پنج کارته و محروم است)، گفت: من گفتم که نگاه ما هیچ وقت به حیاط همسایه نیست اما متاسفانه دیگر تیم‌ها همواره درباره تیم ما صحبت می کنند. خیلی صحبت ها درباره دیگر تیم ها دارم اما اصول حرفه ای می گوید که درباره آن صحبت نکنم. باشگاه ما پیگیری می کند. اتفاقاتی که در بازی سپاهان و پیکان افتاده باید روی آن تمرکز کنند. گلی که شنیدم آفساید بود و باید روی آن تمرکز کنند. نه اینکه سراغ تیم ما بیایند و نگاه‌شان در حیاط ما باشد.

منبع: ورزش سه

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی