|

مطهری: سپاهانی‌ها دنبال گل آفسایدشان باشند!

حمید مطهری گفت: نگاه ما هیچ وقت به حیاط همسایه نیست، ولی متأسفانه تیم‌های دیگر در مورد تیم ما صحبت می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، حمید مطهری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: فوتبال امروز می‌توانست زیباتر باشد، هم گرمای هوا و هم بلندی زمین اجازه نداد بهتر کار کنیم. بیاییم کاری کنیم که فوتبال‌مان زیبا شود و تماشاگران‌مان نهایت لذت را ببرند.

وی در واکنش به اینکه نویدکیا گفته است پرسپولیس شانس قهرمانی بیشتری دارد، گفت: هر دو تیم در کورس رقابت هستند. ما بازی به بازی پیش می‌رویم، هیچ موقع نگاه‌مان به حیاط همسایه نیست که ببینیم آنجا چه اتفاقی می‌افتد. ما فقط رو به جلو نگاه می‌کنیم و تمرکزمان روی کار خودمان است. بازی به بازی جلو می رویم. بچه‌ها امروز فوق‌العاده زحمت کشیدند، علیرغم اینکه یک بازی سنگین هم مقابل گل‌گهر انجام داده بودیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و از فردا خودمان را برای بازی با آلومینیوم آماده می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد قضاوت کاظمی در این بازی تصریح کرد: به طور کلی داوران خوب قضاوت کردند. حالا یکسری اتفاقات هم ممکن است در میانه زمین افتاده باشد، ولی طبیعی است. ما مشکلی از داوری نداریم و به همه عزیزان و کسانی که برای برگزاری بازی زحمت کشیدند خسته نباشید می‌گوییم.

«سپاهانی‌ها معتقد بودند کنعانی‌زادگان چهار کارته است.»، مطهری در واکنش به طرح این سوال گفت: من در صحبت‌هایم گفتم،‌ نگاه ما هیچ وقت به حیاط همسایه نیست، ولی متأسفانه تیم‌های دیگر در مورد تیم ما صحبت می‌کنند. خیلی صحبت دارم که در مورد تیم‌های دیگر بگویم‌، ولی اصول حرفه‌ای‌گری به من می‌گوید که به تیم خودت فکر کن،‌ شاید آنها هم حرفه‌ای گری را بیاموزند و یاد بگیرند در مورد تیم خودشان صحبت کنند.

وی ادامه داد: ما همیشه نگاه‌مان به تیم خودمان است، باشگاه این موارد را پیگیری می‌کند، هیچ اتفاق خاصی نیست. باید حواس‌شان را معطوف به اتفاقات دیدار پیکان و سپاهان کنند، دنبال گلی که من شنیدم آفساید زدند باشند، نه اینکه سراغ تیم ما بیایند و نگاه‌شان به حیاط ما باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها