|

کنایه سنگین کسپر اشمایکل به تیم ملی انگلیس

کسپر اشمایکل، دروازه بان تیم ملی دانمارک، به شعار معروف انگلیسی ها واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، دانمارک یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز جام تا به اینجای رقابت‌ها بوده است. آنها تنها با سه امتیاز به مرحله حذفی یورو صعود کردند اما در دور حذفی مقتدرانه ظاهر شده و با غلبه بر تیم های ولز و سپس جمهوری چک پا به دیدار نیمه نهایی گذاشتند.

دانمارکی‌ها فرداشب در یک مسابقه حساس به مصاف انگلیس خواهند رفت. کسپر اشمایکل، دروازه بان تیم ملی دانمارک، پیش از این بازی گفت: "واقعاً به این فکر نکرده ام که غلبه بر انگلیس چه ارزشی خواهد داشت. در واقع من بیشتر به خود دانمارک فکر می‌کنم و خیلی توجهی به انگلیس نداشته‌ام. مهمترین چیز این است که نتیجه مسابقه برای هواداران و مردم فوتبال دانمارک چه چیزی را به ارمغان خواهد آورد."

کسپر اشمایکل در ادامه گفت: " یقیناً وقتی در برابر تیمی مانند انگلیس بازی می کنید که از ستاره های بزرگی برخوردار است، قطعاً انتظارات نیز بسیار زیاد خواهد بود. البته بعید می‌دانم که این انتظارات روی تیم خیلی اثر بگذارد. با این وجود ما برای هواداران و این انتظارات آنها احترام زیادی قائل هستیم و تمام تلاش خود را تا پایان انجام خواهیم داد."

اشمایکل همچنین در رابطه با شعار معروف هواداران انگلیس که می گویند «فوتبال(جام) به خانه برمی گردد» گفت: "آیا تا به حال چنین اتفاقی رخ داده است؟و اینکه آیا آنها تا به حال قهرمان این مسابقات شده اند؟ سال 66؟ آن تورنمنت جام جهانی نبود؟"

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی