|

اشرف حکیمی به پاری سن ژرمن پیوست

اشرف حکیمی، ستاره مراکشی اینتر، با قراردادی پنج ساله به پاری سن ژرمن پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه اینتر با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و در واقع همین موضوع نیز باعث شد که آنتونیو کونته بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل فوق العاده درخشان و فتح اسکودتو از هدایت این تیم کناره گیری کند جای خود را به سیمونه اینزاگی بدهد.

به نظر می‌رسد این مشکلات مالی باشگاه اینتر باعث خواهد شد که آنها برخی ستاره‌های خود را در نقل و انتقالات تابستانی به فروش برساند؛ یکی از بازیکنانی که باید جدایی او از نراتزوری را قطعی تلقی کرد، کسی نیست به جز اشرف حکیمی که اتفاقاً نقش مهمی در قهرمانی فصل اخیر این تیم ایفا کرد.

در هفته های اخیر تمام گزارش ها حاکی از آن بود که کارهای انتقال مدافع مراکشی به پاری‌سن‌ژرمن نهایی شده و حتی روز گذشته خود این بازیکن نیز در توییتی سفر خود به پاریس برای انجام تست های پزشکی و نهایتاً رسمی شدن حضورش در PSG را اعلام کرد.

در همین راستا دقایقی پیش بالاخره این انتقال نهایی شد و باشگاه پاری سن ژرمن به شکل رسمی اعلام کرد که اشرف حکیمی را با قراردادی پنج ساله به خدمت گرفته است. ارزش این انتقال 60 میلیون یورو است که 11 میلیون یورو نیز به عنوان پاداش در آن گنجانده شده است. همچنین اشرف حکیمی در پاری سن ژرمن سالیانه 8 میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها