|

جنجال سپاهانی‌ها؛ بازی با پیکان باید ۳ بر صفر شود

سپاهانی ها معتقدند که سامان فلاح بازیکن تیم فوتبال پیکان محروم بوده و حضورش در مقابل تیمشان غیرقانونی بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پیکان به شایعه محرومیت سامان فلاح بازیکن این تیم در مصاف با سپاهان واکنش نشان داد و تاکید کرد که این بازیکن محروم نبوده است.

پس از پایان سوت دیدار سپاهان و پیکان یک موضوع حاشیه ای دیگر در مورد استفاده از بازیکن غیرمجاز نقل محفل سپاهانی‌ها شد و آنها معتقدند که سامان فلاح بازیکن تیم فوتبال پیکان محروم بوده و حضورش در مقابل تیمشان غیرقانونی بوده است.

امیرصادقی پناه مدیر رسانه ای باشگاه پیکان این موضوع را کاملا رد کرد و گفت: سامان فلاح قطعا محروم نبوده است. این بازیکن در هفته چهاردهم مقابل ماشین سازی در تبریز ۲ کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد. طبق قوانین محرومیت، ۲ اخطاری که منجر به کارت قرمز می شود دیگر محاسبه نمی‌شود. فلاح در بازی‌های دور برگشت مقابل سایپا و نساجی دو کارت زرد دیگر گرفته و در مقابل سپاهان ۲ کارته بوده است. پس از اخراج مقابل مقابل ماشین سازی هم از حضور مقابل پرسپولیس محروم بوده است. 

وی اضافه کرد: حتی در لیست اخطاری‌های هر بازی که در جلسه هماهنگی هر بازی از سوی ناظر بازی و نماینده فدراسیون به تیم‌ها داده می شود، تنها محروم ما اسماعیل بابائی بود. ضمن اینکه در لیست اخطاری‌های ما در سازمان لیگ هم ثبت شده که ۲ اخطار سامان فلاح در مصاف با ماشین سازی در محاسبه محرومیت لحاظ نمی شود، چون در یک بازی منجر به اخراجش شده است.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها