|

عیسی آل کثیر دربی را از دست داد؟

وضعیت مصدومیت عیسی آل کثیر پرسپولیسی‌ها را نگران کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از فرارو، تساوی تیم‌های فولاد و پرسپولیس در اهواز نه تنها ۲ امتیاز از تیم صدرنشین جدول رده بندی گرفت بلکه با مصدومیت عیسی آل کثیر، یکی از ستاره‌های تیم یحیی گل محمدی هم همراه بود.

به گزارش فرارو، در این دیدار که با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید عیسی آل کثیر به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه بیرون رفت تا مهدی عبدی جوان جایش را در ترکیب بگیرد. اگرچه بعد از بازی ارزیابی دقیقی از میزان مصدومیت عیسی آل کثیر نشده بود، ولی حالا به نظر می‌رسد همسترینگ این بازیکن آسیب دیده است.

پرسپولیسی‌ها قرار است برای بررسی دقیق‌تر این مصدومیت عکسبرداری‌های لازم را از پای عیسی به عمل بیاورند. البته آن‌ها امیدوارند مصدومیت او مربوط به همسترینگ نباشد، چون در ساده‌ترین حالت ممکن او نیاز به دو هفته استراحت خواهد داشت و بعد هم نمی‌شود به یکباره عیسی را در ترکیب اصلی قرار داد. این خبر بد مصادف شده با روز‌هایی که پرسپولیس باید در لیگ و جام حذفی دو بازی سرنوشت ساز را انجام دهد؛ ابتدا برابر آلومینیوم اراک و سپس بازی جام حذفی و تقابل حساس برابر استقلال در دربی. آیا عیسی قرار است دربی را از دست بدهد؟ پاسخ این سوال را احتمالا امشب یا فردا می‌توان از زبان پزشکان پرسپولیس شنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها