|

مهدی تارتار: پرسپولیس همیشه تیم دوم من است؟

مهدی تاتار معتقد است پیکان شب گذشته سپاهان را شکست داده و گل این تیم مردود بوده است

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از طرفداری، سرمربی پیکان از اتفاقات رخ داده در بازی دیشب مقابل سپاهان بسیار ناراحت است.

مهدی تارتار سرمربی پیکان که دیشب مقابل سپاهان به نتیجه مساوی رسید و این تیم را متوقف کرد، در گفتگویی در مورد اتفاقات این بازی صحبت کرد:

در مورد بازی دیشب صحبتی دارید؟

 بازی زیبایی بود. هر دو تا تیم در شروع بازی همدیگر را خوب پرس می ‌کردند. هم تیم ما، هم تیم سپاهان، انصافا بازی فیزیکی و درگیرانه ‌ای انجام دادیم و ما خیلی خوب کار کردیم و یک گل خوب و بسیار تاکتیکی در حملات سریع تیم ‌مان به ثمر رساندیم. کاملا بر جریان بازی مسلط بودیم. تنها نقطه تاریک این بازی همان گلی است که دریافت کردیم. گلی که کاملا مردود است. جالب اینجاست قبل از اینکه توپ وارد دروازه شود، هم پرچم بالا رفت و هم سوت به صدا درآمد.

از روند بازی راضی هستید؟

 صد در صد. بچه ها در طول بازی روند خوبی داشتند و ما می توانستیم برنده بازی باشیم اما متاسفانه گروه داوری برای این بازی کوچک بود.

و حالا در رتبه تک رقمی هستید. خیلی ها معتقدند پیکان این توانایی را داشت برای سهمیه آسیایی بجنگد.

 ما تیم خوبی هستیم. به خصوص در دور برگشت اما واقعیت این است نمی توانیم از این تیم توقع زیادی داشته باشیم. ما جزو سه تیم ارزان قیمت لیگ هستیم. در هر بازی بازیکنانی برای ما بازی می کنند که از آکادمی خودمان بالا آمده اند و رسیدن به این جایگاه برای تیم ما بسیار مهم است.

از همین حالا خیلی از اهالی فوتبال چشم انتظار بازی آخر شما مقابل پرسپولیس هستند.

 من بازی به بازی در مورد شرایط تیم صحبت می کنم. ما این هفته بازی سختی در رفسنجان و در چمن مصنوعی مس پیش رو داریم.

البته مس مقابل ماشین سازی شکست خورد.

 ما آن بازی را آنالیز می کنیم اما به نتیجه اش کاری نداریم. تیم مس تیم بسیار خوب و با امکاناتی است و البته بسیار پر مهره. مسی ها از نظر سخت افزاری جزو باشگاه های خوب ما هستند اما با توجه به این که سال اول حضورشان را در لیگ برتر تجربه می کنند، طبیعی است نوسان داشته باشند. به همین خاطر هفته قبل فولاد را شکست داده و این هفته مقابل ماشین سازی شکست خوردند اما هرچه هست ما مقابل این تیم پر مهره در چمن مصنوعی که دارند بازی سختی داریم.

برای این بازی محروم و مصدوم ندارید؟

 غیر از فرزاد حاتمی شکر خدا بقیه بچه ها شرایط خوبی دارند.

واکنش هواداران پرسپولیس در مورد نتیجه بازی دیروز بسیار جالب بود.

 من تشکر می کنم از تمام هواداران پرسپولیس که همیشه من را مورد لطف خودشان قرار داده اند و از دیروز هم این لطف بیشتر شده.  من اینجا باید نکته ای را بگویم.

بفرمایید.

 من در تمام سال های اخیر با توجه به حضورم در تیم های مختلف مشاهده نکردید در مورد پرسپولیس صحبت کنم اما مگر می شود واقعیت را کتمان کرد؟ من یک پرسپولیسی هستم و خودم را از نظر فوتبالی به طور تمام و کمال مدیون این تیم می دانم. من به پرسپولیس مدیونم اما به هرحال من به باشگاهی که در آن مشغول هستم تعهد دارم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم تحت هدایتم خواهم کرد. اما در کل پرسپولیس همیشه تیم دوم من هست.

با این حال نمی خواهید در مورد بازی آخرتان با پرسپولیس حرف بزنید؟

 به وقتش در مورد آن بازی حرف می زنیم.

و صحبت پایانی؟

 فقط می خواهم این را اضافه کنم داور مسابقه در حق جوان های پیکان جفا کرد. ظلم کرد. این جوان ها می توانستند امروز بین بهترین بازیکنان هفته و در تیم منتخب هفته جا بگیرند. اما داور اجازه نداد. چون ما سپاهان را شکست دادیم و گل این تیم مقابل ما کاملا مردود بود.

اقدامی برای داوری دیروز انجام نداده اید؟

 ما از داور بازی شکایت کرده ایم. اهل بیانیه نیستیم وگرنه قبل از بازی باید در مورد این داور و بازی هایی که برای ما سوت زده صحبت می کردیم. داوری که در بازی با گل گهر هند بازیکن حریف را نگرفت و در اصفهان هم به ضرر ما سوت زد اما بیانیه ندادیم چون اهل بیانیه دادن نیستیم. اما از طریق قانونی از این داور شکایت کرده ایم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها