|

لوئیز انریکه: حتی اینیستا هم شروعی مثل پدری نداشت!

لوئیز انریکه، تیمش را تا نیمه نهایی یورو 2020 پیش برد و در عین شایستگی از راهیابی به فینال باز ماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از طرفداری، تیم ملی اسپانیا در تورنمنتی که هیچ بازیکنی از رئال مادرید در ترکیبش نداشت، تا نیمه نهایی رقابت ها پیش رفت و بعد از تساوی 1-1 مقابل ایتالیا، در ضربات پنالتی 4-3 مغلوب شد و کنار رفت. لوئیز انریکه در پایان بازی با تمجید از پدری گفت:

 آیا همه به کاری که یک پسر بچه 18 ساله در این دوره از رقابت های یورو انجام داد، توجه کردند؟ کاری که پدری انجام داده را هیچکس قبلاً ندیده بود. حتی آندرس اینیستا هم شروعی مثل او نداشت. باید مراقب این جوان باشیم. اگر می خواستم به بازیکنانم نمره بدهم، فکر می کنم شایسته 'عالی' هستند. به نظرم آنها شگفت انگیز بودند. هیچ جای سرزنشی وجود ندارد، باید از آنها تمجید کنم. حالا آنها باید استراحت کنند.

عملکرد آلوارو موراتا

 موراتا از ناحیه کشاله ران مصدومیتی داشت، اما باز هم خواست که ضربه پنالتی را بزند، و این شخصیت او را نشان می دهد. او در این تورنمنت برای ما فوق العاده بود.

جام جهانی 2022

 آیا با بازیکنانی که غایب بودند، تیم بهتری شدیم یا بدتر؟ چه کسی می تواند بگوید؟ بازیکنانی که در بهترین فرم خود باشند، مثل همیشه در ترکیب من حضور خواهند داشت. من عاشق رقابت هستم: دوست دارم با تیمی به همین اندازه قدرتمند و تحسین برانگیز به جام جهانی بروم، اما چه کسی از آینده خبر دارد؟

عملکرد دنی اولمو

 دنی اولمو امشب استثنایی بود. می خواستم یکی از بازیکنان مرکز خط دفاعی ایتالیا را از جریان بازی خارج کنم و اولمو این کار را برای ما انجام داد. او خیلی باهوش است و با هوش خود فوتبال بازی می کند.. تنها چیزی که کم داشتیم، استفاده از توپ های آخری بود که خلق کردیم. بازیکنان آنچه که از آنها خواسته بودیم را به طور کامل درک کرده بودند. دنی اولمو برای ما بازیکن بسیار مهمی است و به نظرم بازیکن بسیار خاصی هم هست.

حرف پایانی...

 در ورزش حرفه ای همه ما باید یاد بگیریم که چطور پیروز شویم و چطور شکست را قبول کنیم. به همین خاطر است که می خواهم به ایتالیا تبریک بگویم. با آرامش و امنیت به خانه برمی گردیم و حالا می دانیم که به وضوح جزو بهترین تیم های این تورنمنت بودیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی