|

سهیل مهدی رسماً اعلام کرد: کنعانی‌زادگان محروم نبود

کنعانی‌زادگان جزو بازیکنان محروم در اطلاع‌رسانی‌های ما نبوده

لینک کوتاه کپی شد

سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اعتراض باشگاه فولاد از پرسپولیس برای استفاده از بازیکن غیرمجاز و اینکه محمدحسین کنعانی‌زادگان به دلیل 4 کارته بودن، نباید در برابر فولاد بازی می‌کرد، مواردی را مطرح کرد.

وی در پاسخ به این سوال که نامه رسمی به سازمان لیگ یا کمیته انضباطی ابلاغ شده، گفت: روال به این شکل است که هر باشگاه درخواست اولیه خود را بعد از حدود گذشت دو ساعت از بازی تقدیم مسئول برگزاری مسابقه می‌کند و فردای بازی درخواست خود را به ارکان قضایی و دبیرکل ارسال می‌کنند. کمیته انضباطی هم به محض دریافت در رابطه با موضوع مورد اعتراض از ما استعلام لازم را می‌گیرد و خودشان تصمیم‌گیری کرده و رای را صادر می‌کنند. قبول یا رد این درخواست به عهده ارکان قضایی و کمیته انضباطی است.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به روند شناسایی و اعلام محرومان هر هفته مسابقات، افزود: ما هر هفته با توجه به وجود یک سامانه‌ای در سازمان، لیست محرومین هر تیم را به باشگاه‌ها اعلام و آن‌ها لیست را امضا می‌کنند. اما این ملاک برای تصمیم‌گیری ارکان قضایی نیست و فقط جنبه اطلاع‌رسانی دارد. بعضا اتفاق افتاده که بعد از سه الی چهار هفته یک باشگاهی یک فیلمی را آورده که اصلا این گل به نام این بازیکن ثبت شده یا اصلا این کارت اشتباه بوده. علی‌رغم ارسال این لیست توسط ما، تمام مسئولیت و اتفاقات بعدی آن بر عهده باشگاه است.

مهدی که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، خاطرنشان کرد: کنعانی‌زادگان جزو بازیکنان محروم در اطلاع‌رسانی‌های ما نبوده و ممکن است در این خصوص خطای انسانی صورت گرفته بوده یا ادله‌ای باشد یا داور بازی گزارشی که ثبت کرده مغایر با گزارش ارسالی از سمت باشگاه‌ها باشد که معمولا این اتفاقات کم رخ می‌دهد ولی هر باشگاهی مجاز است که اگر اعتراضی دارد آن را ارائه دهد.

وی در پایان اظهار کرد: اگر کمیته انضباطی درخواست را دریافت کرده باشد به سرعت پاسخگوی آن خواهد بود و استعلام نهایی به هفته آتی موکول نمی‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها