|

جدال ادامه‌دار پرسپولیس و رادو

داستان عجیب دروازه بان پرسپولیس و تبلیغ علیه نظام!

داستان بوژیدار رادوشوویچ و پرسپولیس به جا‌های حساسی کشیده شده و دوطرف یکدیگر را متهم به کم کاری می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس اردوی این تیم را ترک کرده و با تهدید به شکایت بردن به فیفا، پرسپولیس را در وضعیت خطرناکی قرار داده است. قرارداد این بازیکن دلاری است و اگر فیفا رای به سود این بازیکن بدهد آن وقت پرسپولیس باید رقم بسیار سنگینی را به عنوان جریمه بپردازد.

پرسپولیس هم، اما مستندانی علیه رادوشوویچ جمع و جور کرده و گفته از این بازیکن متقابلا شکایت خواهد کرد. ابراهیم شکوری، یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس هم چند روز قبل در گفت و گویی، رادوشوویچ و وکیلش را متهم به باج خواهی کرد و گفت پرسپولیس حاضر نیست به هیچ بازیکنی باج بدهد. با این وجود، اما شرایط پیچیده‌تر از چیزی است که تصور می‌شود. رادوشوویچ به تازگی در گفت و گویی با ایسنا پرده از اتفاقاتی برداشته که در نوع خود عجیب است؛ او از ابراهیم شکوری گلایه دارد و عنوان می‌کند شکوری او را تهدید کرده که پرسپولیس بلد است چطور بازیکن (رادو) را مقصر جلوه دهد تا باشگاه زیر فشار هواداران قرار نگیرد.

بخش مهمتر صحبت‌های رادوشوویچ، اما مربوط به جایی است که می‌گوید شکوری او را متهم به تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است. رادوشوویچ در بخشی از صحبت هایش می‌گوید: «بعد اینکه مطالبات من پرداخت نشد، به آن‌ها یک اخطار کتبی دادم که شما مطالبات من را پرداخت نکردید. بعد از اینکه وکیل من نامه‌های اخطار را برای باشگاه ارسال کرد، باشگاه به جای پرداخت مطالبات من، نامه‌ای به من دادند که در آن من را متهم کردند که به نظام جمهوری اسلامی توهین کرده‌ام که این اتهامات به هیچ عنوان درست نیست و اصلا آن‌ها را قبول ندارم.

در این سال‌ها هیچ وقت مشکلی با هیچکس نداشتم و با احترام با همه تیم‌ها مثل استقلال و سپاهان برخورد کردم. در زندگی من هیچ موضوعی را پیدا نمی‌کنید که علیه دولتی صحبت کرده باشم و همیشه مردم ایران را دوست داشتم. بعد از این موضوع فرودگاه و انتشار یک استوری را مطرح کردند که آن هم به خاطر صف و شلوغی که در فرودگاه بود و نگران فرزندم بودم آن استوری را منتشر کردم. البته در فرودگاه چهار برابر افراد معمولی از من پول خواستند تا تست کرونا بگیرند. هیچ چیزی علیه نظام یا دولت ایران ننوشتم و فقط نسبت به صف طولانی موجود در فرودگاه اعتراض کردم.

پرسپولیس بعد از اخطار‌های من برای پرداخت پول، شروع به داستان سرایی علیه من کرد و گفتند در اینستاگرام تبلیغات می‌کنی! مگر سایر بازیکنان فوتبال ایران در صفحه خود تبلیغات منتشر نمی‌کنند؟»

منبع: فرارو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها