|

بحران غیبت رادو

چالش بزرگ حامد لک تا پایان فصل

حامد لک به خاطر نبودن بوژیدار رادوشویچ نباید در چهار بازی باقی‌مانده کارت زردی دریافت کند.

لینک کوتاه کپی شد

حامد لک و کارت زردهایش همیشه دغدغه تیم‌هایی بوده که او در آن‌ها حضور داشته است. لک در پرسپولیس اگرچه تغییرات زیادی کرد و با آن دروازه‌بان پرحاشیه همیشگی فاصله گرفت، اما در کارت زرد گرفتن خرق عادت نکرد. شماره یک پرسپولیسی‌ها تا این‌جای فصل ۶ کارت زرد دریافت کرده و در میان بازیکنان تیمش رکورددار است! او که یک محرومیت را از سر گذرانده در صورت گرفتن یک کارت زرد دیگر باز هم باید یک بازی را دور از دروازه باشد.

شاید این اتفاق در حالت عادی خیلی یحیی گل‌محمدی را نگران نمی‌کرد، اما نبودن یک دروازه‌بان دوم در تیم می‌تواند محرومیت لک را به یک بحران بزرگ تبدیل کند. بوژیدار رادوشویچ برخلاف وعده‌هایی که داده شد به تیم برنگشت و در این چند بازی امیرمحمد یوسفی، دروازه‌بان جوان تیم‌های پایه روی نیمکت نشسته است.

در ۴ هفته باقی‌مانده که هر بازی برای قرمز‌ها حکم مرگ و زندگی را دارد کوچکترین اتفاقی می‌تواند تبعات بزرگی داشته باشد. سه اخطاره شدن حامد لک و محرومیت او از یکی از این چهار بازی از همان اتفاق‌های ناگوار است که از نظر روحی و فنی ضربه بزرگی به تیم یحیی خواهد زد. قطعا کادرفنی پرسپولیس در این مورد صحبت‌های زیادی با دروازه‌بانش انجام داده است و به همین دلیل است که او در این چند هفته تلاش کرده کوچکترین اشتباه و اعتراضی انجام ندهد. وظیفه بزرگ حامد لک تا پایان لیگ علاوه بر کلین‌شیت نگرفتن کارت زرد است که شاید این وظیفه دوم حتی از اولی هم مهم‌تر باشد.

منبع: فرارو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عدالت ارسالی در

    رادومثل شیرروی نیمکت نشسته متاسفم براتون که خودتون راجرمیدین پرسپولیس به راه خودش ادامه میده و مزخرفات هرروزه شماهیچ اثری ندارد پس گ...نخور

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها