|

۲+۱ هدف مهم استلالی ها در نقل و انتقالات

آبی پوشان در وهله اول به سراغ بازیکنان سابق خود خواهد رفت و شرایط به خدمت گرفتن علی کریمی و روزبه چشمی را بررسی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال شرایط جذب ۳ بازیکن را در نقل و انتقالات تابستانی بررسی خواهد کرد.

تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا تلاش دارند تا در فاصله کوتاه شروع مرحله حذفی این مسابقات، بتوانند خرید های جدید خود را قطعی کنند تا در بهترین شرایط به مصاف حریفان آسیایی‌شان بروند.

استقلال هم به مانند دو تیم دیگر حاضر در مرحله تلاش خواهد کرد تا جذب بازیکنان مد نظر کادرفنی خود را هر چه زودتر نهایی کند.

در این بین، خبرهای منتشر شده حاکی از این است که آبی پوشان در وهله اول به سراغ بازیکنان سابق خود خواهد رفت و شرایط به خدمت گرفتن علی کریمی  و روزبه چشمی را بررسی خواهد کرد.

این دو بازیکن که در هفته گذشته از تیم های قطری خود جدا شده‌اند در حال حاضر در حال بررسی پیشنهادات خود هستند و بعید نیست در صورت نداشتن پیشنهادات وسوسه کننده دوباره پیراهن استقلال را بر تن کنند.

سومین بازیکنی که استقلال ها به احتمال زیاد خواهان به خدمت گرفتن آن خواهند بود امین قاسم نژاد مهاجم حال حاضر پدیده مشهد است. آبی‌پوشان امیدوارند پروژه ناتمام این بازیکن خلاق را در تابستان نهایی کنند.

به هر حال استقلالی ها با فرهاد مجیدی دیدار سختی را مقابل الهلال عربستان در پیش رو دارند و تلاش می‌کنند تا برای رویارویی با این تیم به بهترین شکل آماده شوند.

منبع: شفقنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها