|

رادوشوویچ: به خاطر یحیی گل محمدی برمی گردم

رادوشوویچ در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به خاطر یحیی گل‌محمدی بازمی‌گردم.

لینک کوتاه کپی شد

بوژیدار رادوشوویچ با انتشار یک استوری تاکید کرده که همچنان مشکلات گذشته اش پابرجاست ولی او نگاه خود را به این مشکلات عوض کرده است.

اگرچه طی سال های اخیر علیرضا بیرانوند و سپس حامد لک سنگربانان اصلی پرسپولیس بوده اند، ولی حضور بوژیدار رادوشوویچ که یک سنگربان بی حاشیه بوده و هر وقت گلرهای اصلی به هر دلیل حضور نداشته اند، توانسته جای آنها را به خوبی پر کند، موهبتی برای پرسپولیس و هوادارانش بوده است؛ نعمتی که یحیی گل محمدی با مشکلات پیش آمده میان دروازه بان کروات تیمش و مدیران باشگاه می ترسد در 4 بازی حساس باقی مانده و همینطور مسابقات جام حذفی دردسر ایجاد کند.

به همین دلیل هم هست که گل محمدی طی روزهای اخیر که مسابقات دوباره آغاز شده و خبری از بازگشت رادو نیست بارها در رابطه با این موضوع صحبت کرده و در نشست خبری پیش از مصاف با آلومینیوم نیز گفت که خودش با رادو حرف می زند تا او را متقاعد به بازگشت کند.

از این صحبت های سرمربی پرسپولیس ساعاتی بیشتر نگذاشته که حالا رادوشوویچ برخلاف روزهای گذشته که رفتار او نشانی از بازگشت نداشت، با انتشار یک استوری به احتمال بازگشتش قوت بخشیده است. او در استوری ای که منتشر کرده، اینطور نوشته است:« روز گذشته من غمگین بودم، امروز من خوشحالم، من روز گذشته مشکل داشتم. امروز هم هنوز همان مشکل را دارم؛ اما امروز من شیوه‌ای که به آن نگاه می‌کنم را تغییر دادم.»

رادوشوویچ در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به خاطر یحیی گل‌محمدی بازمی‌گردم.

2647724_604

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها