|

یک استقلالی بازهم سد راه قهرمانی پرسپولیس می‌شود؟

علیرضا منصوریان امروز تیمش را به مصاف پرسپولیسِ مدعی قهرمانی می‌فرستد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه آزادی تهران از آلومینوم اراک میزبانی کند و تقابل حساس و دشواری با شاگردان علیرضا منصوریان خواهد داشت.

پرسپولیس در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارد که با اختلاف ۲ امتیازی نسبت به نزدیک‌ترین رقیبش یعنی سپاهان در صدر جدول ایستاده است و سه امتیاز این دیدار اهمیت زیادی در ادامه مسیر صدرنشینی این تیم دارد ولی منصوریان نشان داده حریف آسانی برای این تیم در مسیر پیش رویش نخواهد بود.

آلومینیوم با وجود اینکه اولین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند ولی نتایج خوبی تا اینجای فصل کسب کرده و شاگردان منصوریان همین دو هفته قبل موفق شدند استقلال پرستاره را در خانه خودشان متوقف کنند و حالا به مصاف تیم دیگر پایتخت می‌روند.

جالب است که منصوریان پیش از این هم در شرایط مشابهی به پرسپولیس برخورد کرده و مانع قهرمانی این تیم شده بود. در لیگ پانزدهم و در هفته بیست و هشتم منصوریان با نفت تهران مقابل پرسپولیس به برتری رسید و این تیم را در حساس‌ترین مقطع شکست داد و در پایان فصل سرخپوشان به واسطه تفاضل گل کمتر قافیه قهرمانی را به استقلالِ‌خوزستان با هدایت ویسی واگذار کرد.

باید دید منصوریان بار دیگر در مسیر قهرمانی پرسپولیس می‌تواند مانع ایجاد کند یا نه.


 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها