|

در حال حاضر بزرگترین مربیان جهان هم نمی‌توانند برای ما کاری کنند

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال عراق اعتقاد دارد کمیته عادی‌سازی فدراسیون فوتبال این کشور با برکناری استریچکو کاتانس اشتباه بزرگی مرتکب شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، احمد عباس در این مورد اظهار داشت: کنار گذاشتن سرمربی اسلوونیایی تیم ملی در این مقطع اشتباه بزرگی بود، چرا که بزرگترین مربیان فوتبال جهان هم در این فرصت کوتاه نمی‎توانند برای ما کاری انجام بدهند و بر همین اساس تصمیم شتاب‌زده کنار گذاشتن سرمربی به این دلیل که منابع نقدی لازم را برای پرداخت دستمزدش در اختیار نداشتیم، بسیار نادرست بود.

وی در ادامه افزود: هرکس این تصمیم را گرفته است باید مسئولیت ناشی از آن و یا عدم موفقیت و صعود ما به جام جهانی را نیز بپذیرد، چه تصمیم‌گیرنده عدنان درجال وزیر باشد یا کمیته عادی‌سازی و هر شخص دیگری، مسئول مستقیم نتایج تیم ملی عراق است.

احمد عباس خاطرنشان کرد: نظرات زیادی در مورد عملکرد یا سبک کار کاتانس و عملکرد نه چندان مطلوب تیم ملی وجود داشته، اما سؤال اینجاست که در این صورت چرا کمیته عادی‌سازی قرارداد این مربی را تمدید کرد در صورتی که معتقد بود عملکرد قابل قبولی در هدایت تیم ملی نداشته است؟

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال عراق در پایان گفت: اظهارات روز گذشته نایب رئیس کمیته عادی‌سازی فدراسیون درباره احتمال انتخاب مربی عراقی برای تیم ملی در این موقعیت ویژه تصمیم درستی است، هر چند می‌دانم تصمیم‌گیرنده اصلی به دنبال توافق و جذب مربی خارجی برای تیم ملی عراق است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها