|

ساوت‌گیت: ایتالیا بزرگ‌ترین آزمون ممکن برای ماست

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، معتقد است آنها کار بسیار دشواری مقابل ایتالیا پیش رو خواهند داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، با وجود انتقادات فراوانی که نسبت به عملکرد تیم گرت ساوتگیت در دور گروهی رقابت‌های یورو مطرح شد اما آنها نهایتاً موفق شدند به عنوان تیم صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی یورو صعود کنند.

سه شیرها در مرحله یک هشتم نهایی مقابل آلمان مدعی قرار گرفتند اما نهایتاً با ارائه یک نمایش حساب شده حریف خود را شکست داده و به جمع هشت تیم پایانی مسابقات صعود کردند. در مرحله یک چهارم اما انگلیس به قاطعانه ترین شکل ممکن و با چهار گل اوکراین را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد.

شاگردان گرت ساوت‌گیت در نیمه نهایی مقابل دانمارک قرار گرفتند و در یک بازی بسیار سخت حریف خود را بعد از 120 دقیقه تلاش و با یک پنالتی جنجالی شکست دادند. انگلیس حالا در مسابقه فینال یک بازی بسیار دشوار را مقابل تیم آماده ایتالیا پیش رو خواهد داشت.

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، پیش از دیدار برابر ایتالیا گفت: "ایتالیا طی چند سال گذشته یک تیم عالی بوده است و ما پیشرفت آنها را از نزدیک دنبال کرده ایم. ما از نحوه بازی آنها اطلاع داریم و می دانیم که با انرژی بسیار بالا بازی می‌کنند. سبک آنها بسیار عالی و همیشه گلزنی در برابرشان بسیار دشوار است. بدون شک ایتالیا شایسته حضور در فینال بوده است چرا که آنها برای رسیدن به اینجا دو تیم مدعی بلژیک و اسپانیا را شکست دادند بنابراین این بزرگ ترین آزمون ممکن برای ماست."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها