|

کین:‌ فینال یورو مهمترین و بزرگترین بازی انگلیس است

کاپیتان تیم ملی انگلیس پیش از فینال یورو 2020 مقابل ایتالیا این مسابقه را بزرگترین دیدار تاریخ فوتبال این کشور دانست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از فارس، فرداشب در چارچوب دیدار پایانی یورو 2020، تیم‌های ملی ایتالیا و انگلیس در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم خواهند رفت.

هری کین که نقشی مهم در ترکیب کنونی سه شیرها ایفا کرده این بازی را مهمترین مسابقه عمرش خواند.

کاپیتان تیم ملی انگلیس در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت: قهرمانی در یورو یک افتخار بزرگ خواهد بود. ما اکنون این فرصت را داریم که بتوانیم دومین جام فوتبال ملی را کسب کنیم. افتخاری که کشور سال‌هاست به دنبالش است و ما بسیار خوشحالیم که در آستانه رسیدن به آن هستیم.

وی ادامه داد:‌ برای بازی فینال همگی هیجان داریم و می‌خواهیم از حضور در این مسابقه لذت ببریم. همگی برای برد پا به میدان خواهیم گذاشت و تنها به پیروزی فکر می‌کنیم.

هری کین گفت: فینال یورو برای ما مهمترین بازی تاریخ فوتبالمان تاکنون است. شاید بزرگترین آن هم باشد و ما قصد داریم کاری ویژه انجام دهیم. انگلیس مدت زمان زیادی منتظر ماند تا در فینال شرکت کند و یک جام برنده شود. حالا ما در یک قدمی آن قرار داریم و می‌خواهیم به پیروزی برسیم.

وی اظهار داشت: روحیه ما خوب است و به شکلی روتین و روزمره تمرینات خود را ادامه می‌دهیم. کمی نگران هم هستیم ولی بیشتر هیجان داریم و سعی داریم تمرکزمان برای این مسابقه بیشتر شود.

به گزارش فارس، تیم ملی انگلیس تنها یک بار توانسته قهرمان یک مسابقه ملی شود که آن هم به جام جهانی 1966 بازمی‌گردد که سه‌شیرها در خانه توانستند با شکست آلمان قهرمان دنیا شوند. پس از آن انگلیس دیگر به هیچ افتخاری نرسید. آنها برای اولین بار توانستند به فینال راه پیدا کنند و حالا در آستانه دومین قهرمانی خود قرار دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها