|

حجازی: استقلال را منحل کنید!

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی تنها هواداران را پشت خود دارد و به تنهایی نمی‌تواند کاری کند و با این شرایط بهتر است از…

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از تسنیم، درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال و گلایه‌های فرهاد مجیدی از اوضاع مدیریتی باشگاه اظهار داشت: از فوتبال ایران دورم و تنها خبرها و مصاحبه‌ها را می‌بینم که مجیدی چقدر از مسئولان باشگاه شاکی است. کمر به نابودی استقلال بسته‌اند و هر کاری دلشان می‌خواهد، انجام می‌دهند.

تجمع هواداران فایده‌ای ندارد

وی افزود: هر چقدر هواداران مقابل وزارت ورزش و جوانان و اماکن دیگر تجمع می‌کنند و شعار می‌دهند، مسئولان کاری را انجام می‌دهند که دوست دارند. با اعصاب خرد کردن چند هوادار هیچ اتفاقی برای استقلال نمی‌افتد. از هواداران می‌خواهم انرژی‌شان را صرف این کارها نکنند، چون دیگران تصمیم گیرنده هستند و شما کاره‌ای نیستید!

استقلال بی‌‌سر و سامان‌تر شده است

حجازی با انتقاد از شرایط استقلال یادآور شد: استقلال به جای اینکه شرایط بهتری پیدا کند، بی‌سر و سامان‌تر شده است. مگر می‌شود تیمی با این عقبه مشکلات زیادی داشته باشد. واقعا باورم نمی‌شود استقلال را به این شکل نابوده کرده‌اند. معمولا وقتی مربیان می‌بازند، زمین و زمان و داور را بهانه می‌کنند، اما در استقلال تیم می‌برد و اعضای تیم اعتراض می‌کنند، مشخص است که این اعتراض‌ها واقعیت دارد. باید از متولیان ورزش سؤال کرد که چرا استقلال را به این روز انداختید. تنها کاری که از دستم برمی‌آمد را اعلام کردم و گفتم استقلال را تحویل دهید تا بخریم، اما ظاهرا این حرفم برای برخی‌ها جوک بود، چون کسی به حرف‌های من و امثال من توجه نمی‌کند. 

در بنگلادش هم نمی‌بینید بازیکنی 10 ماه پول نگیرد

مربی پیشین استقلال در رابطه با جدایی هروویه میلیچ از استقلال تصریح کرد: وقتی بازیکن خارجی از کشورش دور می‌شود، به خاطر مسائل مالی تیم دیگری را انتخاب می‌کند. هیچ بازیکن خارجی عاشق چشم و ابروی استقلال نیست و دنبال حق طبیعی‌اش یعنی پول است. مگر می‌شود بازیکن خارجی 10 ماه حقوقش را دریافت نکرده باشد. در بنگلادش هم این مدلی نیست که به بازیکنی 10 ماه پول ندهند.

خجالت نمی‌کشند از کمک به قطر صحبت می‌کنند؟

وی ادامه داد: اخیرا کلیپی دیدم که ظاهرا یکی دو سال پیش مسئولان از اعلام آمادگی خود برای کمک به قطر برای برگزاری جام جهانی 2022 خبر دادند. خجالت نمی‌کشید که این حرف‌ها را می‌زنید؟ به جای کمک به قطر سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه‌های ایران را درست کنید. با چه امکانات و ابزاری می‌خواهید کمک کنید؟ حتما می‌خواهید بازی برزیل و آلمان را در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار کنید؟! با چه رویی این حرف‌ها را می‌زنید؟

به مجیدی توصیه می‌کنم از استقلال برود

حجازی بار دیگر به شرایط سخت مجیدی در استقلال اشاره کرد و به تسنیم گفت: مجیدی مربی‌است که تیمش می‌برد و اعتراض می‌کند. در این شرایط یا باید بماند و بجنگد که مثل پدرم به تنهایی نمی‌تواند بجنگد. تنها هواداران با او هستند. مانده‌ام اگر مجیدی این هفته‌ها می‌باخت، چه بلایی سرش می‌آوردند. بهتر است مجیدی با این شرایط استقلال را رها کند و برود. هوادارا همه چیز را می‌فهمد. سرمربی تیم با جان و دل کار و از جیب شخصی‌اش نیز هزینه می‌کند. هواداران پشت مجیدی هستند، اما حرف نهایی را هوادار نمی‌زند و افراد دیگری می‌زنند. مگر می‌شود هر سال شاهد سناریو تکراری برای استقلال باشیم؟ اگر استقلال را نمی‌خواهید و با نامش یا شخصی مشکل دارید، تیم را منحل کنید تا مردم این همه حرص و جوش نخورند؛ مثل پاس که واگذار و نابود شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها